Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750 próg na cylindrach po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mk91




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:26, 10 Lis 2017    Temat postu:

W takim razie docieram i obserwuje. Pamietaj, ze przeplyw energii cieplnej jest proporcjonalny do roznicy temperatur pomiedzy cialem (cylindrami) i otoczeniem. To ma znaczenie czy jedziesz w 30 stopniach na plusie czy przy 3. Nie zdarzylo mi sie zeby w motocyklu wlaczyl mi sie wentylator jesienia, a latem owszem. Ale racje masz w tym, ze na kierowce to ma kolosalny wplyw!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 23:41, 10 Lis 2017    Temat postu:

W latach 80-tych na Politechnice Krakowskiej goście z laboratorium testowali taki patent do Malca z uchylaniem tylnej klapy w celu poprawy chłodzenia. Robili to w rożnych temperaturach zaczynając w lecie a kończąc jesienią. Temperatura oleju mieściła się w przedziale 113-116 C. Dali sobie spokój, bo te 3 C nie ma żadnego znaczenia. Przypuszczam że tu będzie tak samo. Nie porównuj chłodzenia cieczą i powietrzem, to odległe systemy i zakresy temperatur.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mk91




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:37, 11 Lis 2017    Temat postu:

Naukowcy z PK. Hahahha! Wybacz. Przypomnialy mi sie studenckie czasy. Ale nie bede dyskutowal z badaniami. W kazdym razie wniosek jest taki zeby jezdzic i nie katowac silnika w garazu. Dzieki za pomoc!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 16:38, 11 Lis 2017    Temat postu:

OT:
Masz może Cyro linka do tych badań albo jakieś materiały? bo mnie zaciekawiłeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 17:21, 11 Lis 2017    Temat postu:

Nie ma żadnych wyników a oficjalnie to nawet badań nie było Very Happy Mieli chłopcy sprzęt to się bawili. Teraz czujnik z termometrem to 50 zł, wtedy to kosmiczna aparatura. Mieli przykładowo hamownię do dyspozycji, jeden z pracowników startował Trabantem w rajdach, to wydusili 58 KM z owego. Z WSK 125, 22 KM. Najbardziej oporny był Jan, 24 KM pomimo wielu prób i wszelkich kombinacji. Ojciec mój niestety nie żyje, a to on tam pracował jako projektant silników spalinowych.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin