Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak ustawic poziom paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymon8849




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Wto 20:20, 13 Lis 2012    Temat postu: jak ustawic poziom paliwa

witam wszystkich chciałem się dowiedzieć jak ustawic poziom paliwa w gaźnikach k-68. I jak je wyregulowac żeby rusek się nie dławił jak dodaje gazu pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Wto 21:33, 13 Lis 2012    Temat postu:

Bardzo wiele zależy od tego jakie masz te gaźniki, jeśli te tanie, to są liche podróby, mnie się ta sztuka na nich nie udała i szybko się ich pozbyłem, miały defekt konstrukcyjny nie pozwalający na wyregulowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 21:49, 13 Lis 2012    Temat postu:

przyginasz blaszke na plywaku ale ostroznie bo plasikowy plywak jednak w tych gaznikach poziom jest zazwyczaj dobry.
napisz w jakim silniku ,jakie masz sprezanie bo to wazne .
iglice daj na przedostatni zabek od dolu to dobrze wymiata hehe z baku tez ale zawory ci oszczedzi.
i synchro trzeba dobrze ustawic na linkach ale to wiadomo.
Powrót do góry
szymon8849




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Czw 18:01, 15 Lis 2012    Temat postu: :P

no właśnie mam te made in china z 140 pln, mam te orginalne ruskie ale pływaki są dziurawe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 18:55, 15 Lis 2012    Temat postu:

Ja juz zakladalem 4 komplety chinoli i wszystkie ustawialem ze tykal jak zegarek oczywiscie opinie sa zazwyczaj negatywne odnosnie tych gaznikow ale zaznaczam ze oszczedne nie są Smile))) bo rus musi pić hehe.
To uszko w ktore wchodzi iglica zaworu na plywaku zeby nie bylo za bardzo rozgiete bo moze sie zdarzyc ze grzybek iglicy skantuje i bedzie sie lalo bo plywak sie oprze i nie zamknie zaworku.
Pionowe srubki wkrec do oporu az zgniecie sprezyne i wykrec po 1 obrocie do 1,5 a poziome powkrecaj tak zeby tylko moto zapalil.
Nastepiete dorob sobie kabelek ze zabka taka jak w prostowniku( 2 szt) sciagnij fajke ze swiecy i tam daj koncowke i zakladajac fajke docisnij a zadbke na drugim koncu zlap gdzies do masy zeby wylaczyc jeden z cylindrow na pracy i jak kabel do masy na prawym cylindrze to ustawiasz wolne pozioma srubka na lewym i odwrotnie(uzyskac jak najwolniejsze obroty zeby tylko nie zgasl).
Oczywiscie wczesniej ustaw iglice na drugi zabek od dolu ewentualnie na srodkowy ale lepiej zeby sie napil i daj na drugi od dolu heh.Wiadomo ze zakladam ze ustawiles wczesniej dobrze zawory i wszystko z zaplonem.
Jak juz ustawisz wolne obroty na obu cylindach to zrob synchro na linkach.
Dajesz tylne kolo do gory zapalasz i 4 bieg zeby bylo na liczniku okolo 40-45 km/h zakladajac ze licznik dziala i nie podskakuje wsazowka.
Na tej predkosci dokrecasz srube na manetce i blokujesz gaz ,wylanczasz prawy cylinder lapiac zabke do masy i krecisz na lewym garze regulacja na lince zeby bylo 25 km/h kontrujesz i sciagasz zabke i wylanczasz lewy cylinder zakladajac zabke do masy i na prawym ustawiasz na lince 25km/h i synchro gotowe.Te kabelki po to zeby nie scigac calkiem kabla ze swiecy bo mozesz cos spalic ,tym bardziej jak bedziesz mial elektroniczny zaplon.Na elektroniku sie najlepiej to ustawia w ten sposob bo tyka rowno jak zegarek.Wiem ze troszke zagmatwane ale jak ustawisz kilka zestawow to robisz to na lajcie:).Dodam jeszcze ze jak nie bedziesz mial rownego i dobrego sprezania to ta pionowa srubke bedziesz musial glebiej wkrecic po tej stronie gdzie jest slabsze sprezanie zeby wolne ustawic -oczywiscie w granicy rozsadku slabsze heh bo jak jest za male calkiem to takiego silnika nigdy juz nie ustawisz dobrze bo bedzie chodzil w caly swiat.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin