Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki k37 - regeneracja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 22:07, 15 Sie 2011    Temat postu: Gaźniki k37 - regeneracja

Witam,
szukam warsztatu zajmującego się regeneracją gaźników oczywiście takiego który podejmie się naprawy gaźników k 37.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:28, 17 Sie 2011    Temat postu:

W Automobiliście reklamuje się zakład z Puszczykowa pod Poznaniem, może on by coś poradził.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 18:39, 17 Sie 2011    Temat postu:

Dzwoniłem tam przed wczoraj ale właściciel twierdzi iż jeszcze nie rozpracował techniki szlifowania prowadnicy przepustnicy natomiast same przepustnice jak i pływaki dysze ma już dorobione. Powiedział żeby zadzwonić pod koniec miesiąca koszt regeneracji 1 gaźnika to 200 - 250 zeta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 20:04, 17 Sie 2011    Temat postu:

austringer napisał:
Dzwoniłem tam przed wczoraj ale właściciel twierdzi iż jeszcze nie rozpracował techniki szlifowania prowadnicy przepustnicy natomiast same przepustnice jak i pływaki dysze ma już dorobione. Powiedział żeby zadzwonić pod koniec miesiąca koszt regeneracji 1 gaźnika to 200 - 250 zeta.

też sie na to zbieram. Przepustnice mam nad wymiarowe WZMowe które i tak chce pokryć dodatkowo jakimś grafitowomolibdenowym szlamem wiec dostane jeszcze jakieś dwie setki. Reszta też nowa tylko te fanzolone prowadnice.. Rozwiertak zostawi smugi, szlif odpada bo raczej znal będzie zaciągał. Kto ma pomysł czym to roztoczyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Czw 5:44, 18 Sie 2011    Temat postu:

A jakby rozwiertak a później polerka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Czw 7:03, 18 Sie 2011    Temat postu:

Zapytaj tutaj:[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedyś rozmawiałem z szefem, i podobno regenerują gaźniki z okrągłymi przepustnicami, ale jaki koszt to nie mam pojęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 22:25, 21 Sie 2011    Temat postu:

I tu. Robą, tylko taki zabieg w przypadku k-37A wydaje sie mało opłacalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 11:06, 28 Sie 2011    Temat postu:

Dlaczego mało opłacalny ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 18:38, 28 Sie 2011    Temat postu:

austringer napisał:
Dlaczego mało opłacalny ?

Za ratowanie jednego trupa coś od 160zł a za 360 masz chińskie nowe i pewne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 21:24, 28 Sie 2011    Temat postu:

No ale masz oryginał, poza tym z tymi chińskimi to do końca nie jestem przekonany. Kupiłem chińska stacyjkę i powiem szczerze, że w porównaniu do oryginalnej to badziewie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 19:59, 29 Sie 2011    Temat postu:

A ja kupiłem niegdyś 3 ruskie stacyjki orginalne i powiem szczerze też badziew w porównaniu ze stacyjką od MZ na której jeżdżę .
Co do gaziorków to chinole po zmianie dysz na większe są niezłe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:37, 29 Sie 2011    Temat postu:

Hius napisał:
A ja kupiłem niegdyś 3 ruskie stacyjki orginalne i powiem szczerze też badziew w porównaniu ze stacyjką od MZ na której jeżdżę .
Co do gaziorków to chinole po zmianie dysz na większe są niezłe

A ta zmiana dysz to po co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 19:29, 30 Sie 2011    Temat postu:

A tak dla kaprysu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin