Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gazniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
conrado




Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 9:26, 17 Paź 2014    Temat postu: Gazniki

Kupiłem nowe gazniki do swojej kaski 302 i mam właśnie pytanie może proste dla niektórych czy przepustnica powinna się otwierać do konca bo blokuje tam blokada . Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:00, 17 Paź 2014    Temat postu:

Wyłam te blokady one są po to aby nie dopierniczyć na maxa przy docieraniu ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 10:40, 17 Paź 2014    Temat postu:

krzysztof napisał:
ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca

Nie, a to czemu..?
Mam całkowicie odmienne zdanie. Z resztą, nie tylko ja Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:53, 17 Paź 2014    Temat postu:

klapek napisał:
krzysztof napisał:
ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca

Nie, a to czemu..?
Mam całkowicie odmienne zdanie. Z resztą, nie tylko ja Wink


W to akurat nie wierze, że przy docieraniu na każdym biegu ogień a na czwórce do deski - daj spokój a poza tym jak ktoś pyta o usunięcie z gaxników zabezpieczeń to jest duże prawdopodobieństwo, ze zaczyna z ruskami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 11:03, 17 Paź 2014    Temat postu:

Usun tu zeby byl pelny przepust i deskaaaaaaaaaaaaa Smile)))).
Dociera sie zmiennie -raz deska a raz wolniej wiec ograniczniki do smietnika:))) hehehhe.

Tylko na poczatku po 10-20km jazdy przerwy na stygniecie koniecznie i z biegiem narastania przejechanych km coraz wieksze dystanse:))) i stygniecie az silnik zacznie lekko isc co poznasz po reakcji na manetke.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 11:59, 17 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 11:05, 17 Paź 2014    Temat postu:

Ogień do końca na 1,2,3 z kolyaską.
Po chwili przerwa na ostygnięcie i dalej "pędzel", po powrocie zmiana oleju.
Swoim Uralem, po ok 60km wjechałem na tor motocrossowy - przejechał całość.
Po ok 300km, był katowany na tankdromie w Borne Sulinowo - nie zatarł się!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rychu




Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Pią 12:47, 17 Paź 2014    Temat postu:

W którym miejscu są te ograniczniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 12:56, 17 Paź 2014    Temat postu:

Wystający pręt od spodu dekla - nie da się nie zauważyć. Wyjmij szufladę i spójrz na nią z boku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 13:00, 17 Paź 2014    Temat postu:

Tak jak w k65 Smile)
Powrót do góry
conrado




Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 17:32, 20 Paź 2014    Temat postu:

Dzięki. Zrobione działają.
Tylko została regulacja. hmmm:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
827628




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wys Maz

PostWysłany: Nie 14:19, 16 Lis 2014    Temat postu:

Jak masz nowe chińskie 302 a w zasadzie to chyba PD to możne być problem z ta regulacją. Ja w swoich miałem źle zrobiony kanał dla dyszy wolnych obrotów. Czubek dyszy nie uszczelniał się w kanale i paliwo szło do silnika dyszą i bokiem dyszy. Skutek - ciągle problemy z zalewaniem i bogatą mieszanką. Poddałem się i nie używam ich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin