Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dysze gaźników
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukS




Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów - świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 10:38, 05 Kwi 2011    Temat postu: Dysze gaźników

Czy w gaźnikach K62 i pokrewnych były stosowane dysze główne paliwowe mniejsze niż o przepustowości 165?
Potrzebuję takiej w okolicach 110-120.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 11:01, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Nie wiem bo to jedne z najbardziej pogardzanych gaźników. Ale i tak nie kupisz osobno ruskich wiec nie lepiej zamówić w odpowiedniej firmie i sprawdzić.

Tak przy okazji pewnie wypadało by wspomnieć do jakiego silnika bo może ktoś przerabiał temat. A jak ma zgadywać czy to do iża, kaczki czy tuły albo dniepra to pewnie sobie da spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysia
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: Wto 15:38, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Gaźniki z rodziny K-62 stosowano w niżej wymienionych motocyklach:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie udało mi się znaleźć pełnego zestawienia przepustowości dysz.
Gaźniki z symbolem D miały dysze o przepustowości 260 cm3/min, z symbolem I: 270 cm3/min.
Gaźniki S i K, czyli do najmniejszych z tej listy, 125-centymetrowych Mińsków, miały dysze o przepustowości 170 i 180.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LukS




Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów - świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 16:04, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Mój (dostałem w prezencie uszkodzony) to K62C z Mińska.
Dysza jest jednak 175.
Miałem go założony w Awo na czas remontu gaźnika oryginalnego BVF.
Remont się przeciągnął, nie wyszedł do końca dobrze i będzie jeszcze trwał więc muszę się posiłkować na razie tym K62C.
Jego uszkodzenie polega na nieszczelnej jednej komorze pływaka (tworzywo).
Nieszczelność jest w okolicach uchwytu zaworka.
Próbowałem to kleić epoksydem ale się rozpuścił.
Nabrał do połowy paliwa, efekt wiadomy.
Dysza jest spora i to daje spore zużycie paliwa, dlatego chcę dać mniejszą.
Ogólnie nie sprawował się źle kiedy pływak nie był obciążony.
Dało się ustawić wolne i miał równe odejście bez czkawek, choć dostawał za dużo paliwa.
Nie jest wyeksploatowany, miał jeszcze niewyłamany ogranicznik podniesienia przepustnicy.
Ponownie spróbuję podejść pływak, może uda się go uszczelnić przed powrotem do BVF ale dyszę główną widocznie będę musiał dorobić.

Porady na uszczelnienie pływaka?


Ostatnio zmieniony przez LukS dnia Wto 16:05, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:00, 05 Kwi 2011    Temat postu:

A jak wygląda ten pływak? Może będzie pasował od K65?
Komplet remontowy do K65 można kupić
np.: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest pewna różnica z uchwytami do zaworków w pływakach z różnych modeli - są niezamienne choć niby to samo - trzeba się dokładniej przyjrzeć. A może to kwestia różnicy lewy, prawy - nie pamiętam.


Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Wto 19:02, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LukS




Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów - świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 19:38, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawdzę L czy P i chyba zaryzykuję bo wygląda niemal na to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 05 Kwi 2011    Temat postu:

w gaznikach k 65 niema roznicy prawy lewy,a plywak jest ten sam co w k 62
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:04, 05 Kwi 2011    Temat postu:

luks bede w staszowie 12 04 moge ci przywiesc gaznik k 68 to miejwiecej to samo tylko przepustnica okragla mnie nie potrzebny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwierzak




Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce i okolice

PostWysłany: Wto 22:20, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Mam używany pływak do K-65. Tylko jak Ci go podrzucić?
Zwierzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 22:52, 05 Kwi 2011    Temat postu:

A jakby kto chciał to ja mam zaworki do któryś z tych gaźników do dodania. W uchwytach różnic nie widziałem, ale w samych zaworkach i gniazdach już tak. Niewielkie ale nie pasują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:08, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Już wiem, chyba sobie przypomniałem, pływak z gaźnika K-65 nie pasuje do gaźników K-68 choć na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie. Nie ma rozróżnienia lewy - prawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LukS




Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów - świętokrzyskie

PostWysłany: Śro 6:53, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Cytat:
bede w staszowie 12 04 moge ci przywiesc gaznik k 68 to miejwiecej to samo tylko przepustnica okragla mnie nie potrzebny

Igor: Jaką średnicę gardzieli ma ten gaźnik?

Cytat:
Mam używany pływak do K-65. Tylko jak Ci go podrzucić?
Zwierzak

Mogłem zacząć ten temat wcześniej, to byś mi go przywiózł w minioną niedzielę.
Ale w sumie to grzebałem w sobotę, próbując ustawić BVF i wtedy sprawdzająco zaglądnąłem do K62.
Dysza główna w tym gaźniku ma gwint M5x08 czyli zwykły.
Może uda mi się przerobić dysze z BVF (mam ich kilka) bo są M6 czyli naddatek jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 20:40, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Prince napisał:
Nie wiem bo to jedne z najbardziej pogardzanych gaźników. Ale i tak nie kupisz osobno ruskich wiec nie lepiej zamówić w odpowiedniej firmie i sprawdzić..

Można kupić dysze osobno, np w sklepie w Kijowie. Jakbyś, LuKS, dał cynę tydzień wcześniej, to bym ci kupił, bo dzisiaj właśnie stamtąd wróciłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:41, 06 Kwi 2011    Temat postu:

28 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yurko




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:48, 08 Kwi 2011    Temat postu: Re: Dysze gaźników

LukS napisał:
Czy w gaźnikach K62 i pokrewnych były stosowane dysze główne paliwowe mniejsze niż o przepustowości 165?
Potrzebuję takiej w okolicach 110-120.

135 są w gaźnikach к63Ф. takie gaźniki zastosowywały się w motocyklach к-750м.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin