Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amortyzator Przedni Przednie Lagi Dniepr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
molodance




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 18
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klb

PostWysłany: Pon 19:48, 11 Wrz 2017    Temat postu: Amortyzator Przedni Przednie Lagi Dniepr

Witam !
Tak jak w temacie poszukuję informacji , a dokładniej dobrej rady. Przy składaniu mojego ruska zabrałem się za przednie amortyzatory. Lagi zostały zamontowane do półek. Na dole lagów są śruby które służą do upuszczania oleju.Troszkę na początku ciekły więc dodałem oring i gumową uszczelkę. uszczelniacze dobrze trzymają. Mam ogólnie pytanie co do górnej nakrętki. Czy ma być dokręcona do tej śruby ze sprężyną czy jakoś inaczej. Będe wdzięczny za podpowiedź.



Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2494
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 7:28, 12 Wrz 2017    Temat postu: Re: Amortyzator Przedni Przednie Lagi Dniepr

molodance napisał:
Czy ma być dokręcona do tej śruby ze sprężyną czy jakoś inaczej.


Dobrze myślisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 430
Przeczytał: 35 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:58, 13 Wrz 2017    Temat postu:

Za dużo kandydatów do przykręcania to tam nie ma Smile
Sprawdź tylko ile obrotów wchodzi Ci w lagę a ile na trzpień sprężyny, żeby ładnie głęboko to wkręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel T




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 13:22, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Ten długi pręt który jest osią sprężyny ma mieć taki luz żeby się swobodnie obracał wokół swojej osi. Trzeba zakontrować górne nakrętki ale nie zgniatać sprężyny.
Potem nakręcasz do oporu ten "kapsel" na pręt (dobrze też dać kontrę jak się mieści).
Potem wkręcasz kapsel w lagę (a pręt się przy tym swobodnie obraca).

W teleskopach ważny jest ten luz - możliwość obracania pręta czy tam żerdzi czy jak tam to zwał. Plus kontrowanie wszystkiego.
Jak się nie dopracuje dokładnie tego badziewia to są takie kwiatki jak skrzywiona żerdź, wyrwany tłoczek, poodkręcane od drgań nakrętki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molodance




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 18
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klb

PostWysłany: Pią 9:13, 15 Wrz 2017    Temat postu:

Dziekuje za wyczerpujaca i konkretna odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin