Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poszukuję speca od obróbki i rzeźbienia.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:08, 15 Lip 2014    Temat postu:

Princu ty się tak nie ciesz, tam jeszcze jak widzę nie ma jednego gwintu od mufy. Wstawienie sprężynki w serwisie motocyklowym to zdaje się 25 zł.

Błażej, zamocowałem dremela w statyw od wiertarki i wyrzeźbiłem gwintownik (nie mam frezarki), reszta to już bajka.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:54, 16 Lip 2014    Temat postu:

hardcor napisał:
Spiker - a np. coś takiego z M10 na M8 : [link widoczny dla zalogowanych]

Hardcor, dzięki za link, ale opis nie jest dla mnie jasny. Wewnątrz tulejki jest chyba gwint M8x1 ale nie piszą jaki jest na zewnątrz. Na mój gust M10x1, ale ja mam już nagwintowany otwór M10 (czyli x1,5). Mógłbym ewentualnie przejść na śrubę drobnozwojową M8, ale zewnętrzny gwint musi być standardowym M10.

gazia napisał:
http://rc-car-online.de/shop/en/products/fg_6498_03-6498-3-thread-insert-m8-m6-2-pcs-.html

To wygląda ciekawie, nawet w cenie 3 EUR/szt. Tylko czy to rzeczywiście M8 a nie M8x1? Czy taką tulejke sie wkleja w otwór (na zewnętrznym gwincie) czy jak?


Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Śro 12:05, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:26, 16 Lip 2014    Temat postu:

Witam , te tulejki o ktorych napisałem mają standardowe gwinty metryczne z typoszeregów, czyli w m8 jest 1,25 , m6 na 1,0 m10 na 1,5. Czyli na zewnątrz jest m8 na 1,25 a w środku m6 na 1,0.
Pozdrawiam Gazia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 19:15, 01 Wrz 2014    Temat postu:

Aktualizacja tematu

Byłem w Stołecznym Królewskim Mieście Kraków. Blok silnika gotowy dzięki Cyrograf'owi
Tuż po powrocie z akcji "pogaduszki, kawa, papieroski i 10 min roboty" w warsztacie DRAGONMOTO :



W ogóle było śmiesznie. Potrzebowałem tej krakowskiej atmosfery gdzie rozmowa ze znajomymi przy kawce z papieroskiem jest ponad wszystko Wink


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 19:17, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 12:13, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Temat redukcji gwintów ( z m8 na m6 ) wciąż aktualny.

Kontaktowałem sie z producentem tych jednych w z linka. Niestety- temat do ogarnięcia przy ilości 10tyś sztuk. Drugie za granica wiec i przesyłka jeszcze by doszła do tych "szesiu ojrasów" za sztukę. Zatem szukam nadal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin