Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4094 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:08, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Princu ty się tak nie ciesz, tam jeszcze jak widzę nie ma jednego gwintu od mufy. Wstawienie sprężynki w serwisie motocyklowym to zdaje się 25 zł.
Błażej, zamocowałem dremela w statyw od wiertarki i wyrzeźbiłem gwintownik (nie mam frezarki), reszta to już bajka.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 10:54, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
hardcor napisał: | Spiker - a np. coś takiego z M10 na M8 : [link widoczny dla zalogowanych] |
Hardcor, dzięki za link, ale opis nie jest dla mnie jasny. Wewnątrz tulejki jest chyba gwint M8x1 ale nie piszą jaki jest na zewnątrz. Na mój gust M10x1, ale ja mam już nagwintowany otwór M10 (czyli x1,5). Mógłbym ewentualnie przejść na śrubę drobnozwojową M8, ale zewnętrzny gwint musi być standardowym M10.
gazia napisał: | http://rc-car-online.de/shop/en/products/fg_6498_03-6498-3-thread-insert-m8-m6-2-pcs-.html |
To wygląda ciekawie, nawet w cenie 3 EUR/szt. Tylko czy to rzeczywiście M8 a nie M8x1? Czy taką tulejke sie wkleja w otwór (na zewnętrznym gwincie) czy jak?
Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Śro 12:05, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:26, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam , te tulejki o ktorych napisałem mają standardowe gwinty metryczne z typoszeregów, czyli w m8 jest 1,25 , m6 na 1,0 m10 na 1,5. Czyli na zewnątrz jest m8 na 1,25 a w środku m6 na 1,0.
Pozdrawiam Gazia. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:15, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Aktualizacja tematu
Byłem w Stołecznym Królewskim Mieście Kraków. Blok silnika gotowy dzięki Cyrograf'owi
Tuż po powrocie z akcji "pogaduszki, kawa, papieroski i 10 min roboty" w warsztacie DRAGONMOTO :
W ogóle było śmiesznie. Potrzebowałem tej krakowskiej atmosfery gdzie rozmowa ze znajomymi przy kawce z papieroskiem jest ponad wszystko 
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 19:17, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:13, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Temat redukcji gwintów ( z m8 na m6 ) wciąż aktualny.
Kontaktowałem sie z producentem tych jednych w z linka. Niestety- temat do ogarnięcia przy ilości 10tyś sztuk. Drugie za granica wiec i przesyłka jeszcze by doszła do tych "szesiu ojrasów" za sztukę. Zatem szukam nadal. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|