Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupię karter K-750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 2:28, 12 Lut 2013    Temat postu: Kupię karter K-750

Może ktoś miałby karter z ożebrowaną miską?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 8:02, 12 Lut 2013    Temat postu:

Ten po 60 r?
Na pewno mam. ..w Krakowie. ;]
Na pewno ma dwa gwinty to odróżnienia od strony miski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 8:15, 12 Lut 2013    Temat postu:

Jeśli dobrze rozumiem, były trzy - w pierwszych Kaśkach w ogóle bez żeber, później z żebrami wokół całej misy i na końcu z żebrami po bokach. Myślę o tym środkowym, czyli tak, koło roku 60.

O co chodzi z gwintami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 9:34, 12 Lut 2013    Temat postu:

Zostały gwinty bez łbów srub w gwintach. Blok lezy juz kilka lat na szafie. I tak- to ten srodkowy z ozebrowaniem dookoła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 11:00, 12 Lut 2013    Temat postu:

Byłby zdatny? Jak się ceni takie cudo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 20:46, 12 Lut 2013    Temat postu:

szefostwo napisał:
Byłby zdatny?

Nie wiem. Gdyby miał jakiś wyraźny mankament poleciałby na złom. Stawiam na to, ze te dwa gwinty spowodowały, ze nie trafił do żadnego montażu silnika.
100zł?
Ale i tak byłby problem. W Krakowie od kilku lat bywam kilka razy w roku po parę dni. Najbliższy przewidywany termin to jakaś przerwa świąteczno-wielkanocna. Chyba lepiej byłoby zorganizować kogoś kto odebrałby to na miejscu od kogoś z mojej rodziny w Krakowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 20:53, 12 Lut 2013    Temat postu:

Czyli zostały śruby urwane, dobrze rozumiem? Od miski olejowej?

Chyba nie mam nikogo w Krakowie, musiałbym głębiej pomyśleć. Coś by się może skombinowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 21:10, 12 Lut 2013    Temat postu:

szefostwo napisał:
Czyli zostały śruby urwane, dobrze rozumiem? Od miski olejowej?

Łby śrub. Reszta została w gwintach bloku. Czyli gwintowana stalowa szpilka w aluminium. I tak. Od miski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 21:14, 12 Lut 2013    Temat postu:

Teraz rozumiem ;p Chyba dałoby rade jakoś to wygrzebać, co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 23:25, 12 Lut 2013    Temat postu:

Surowa nakrętka, spawarka i naprzód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 12:38, 13 Lut 2013    Temat postu:

Tylko muszę się wywiedzieć jak to będzie z rejestracją wtedy. Na umowie mam spisany nr silnika. W urzędzie nie mają z tym problemu, zajadę jeszcze do stacji spytać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 12:47, 13 Lut 2013    Temat postu:

Jeśli nie zmieniasz pojemności/mocy to nikogo to nie obchodzi na dzień dzisiejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 11:40, 14 Lut 2013    Temat postu:

Nie wiem.

W 1963 r. (jak moja) wyszły K-750M. Zmiana to m. in. przednie zawieszenie i kierownica. Zawieszenie się zgadza, ale na zdjęciach czy rysunkach, gdzie jest już nowe zawieszenie i lampa - jest też kierownica starego typu. I karter żebrowany.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kierownicę też mam starą, ale miałem wątpliwości czy ona tam od zawsze była. Silnik był wymieniony. Wnioskuję, że karter od Prince'a byłby bardziej odpowiedni niż ten ostatni, dobrze myślę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 23:03, 14 Lut 2013    Temat postu:



Na tym rysunku po prawej to emka. Mimo ze raczej nigdy nie wyszła z tym błotnikiem. Chyba, ze z drukarni. Kolejną lipa na nim jest to ze ma emblemat- z kijowa ;] Nigdy nie było czegoś takiego.

Od taka ciekawostka. Rysunki rysunkami. Już widzisz jak bardzo są pomocne Wink

A blok żebrowany w ten sposób, według mojej skromnej wiedzy występował w pierwszej połowie lat 60tych. Nie są bardzo rzadkie. Ale bardzo ładnie przerabia sie je na emkowe. Maskuje sie później skiełkowaniem. Miedzy innymi dlatego jak widze taka obróbkę na czymkolwiek to rodzi to moje wątpliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 23:11, 14 Lut 2013    Temat postu:

To będę musiał wyrwać od Ciebie ten blok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin