Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750M - sprzedam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrzydlaty




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:23, 27 Lis 2011    Temat postu: K750M - sprzedam

Hej!
Sprzedam w dobre ręce, dobry motocykl K750M.
Objeżdżony, z drobnymi usterkami do usunięcia przeze mnie lub nowego właściciela - zależnie od finalnej ceny sprzedaży.
[link widoczny dla zalogowanych]

Motocykl przeszedł gruntowną odbudowę i restaurację,
zarówno techniczną, jak i wizualną.
Remont silnika obejmował:
regenerację wału korbowego, wymianę tłoków na nowe (almoty) oraz tulejowanie cylindrów i szlif cylindrów.
Zastosowano nowe zawory, wymieniono prowadnice oraz frezowane i docierane gniazda zaworowe.
Silnik złożony na łożyskach firmy SKF.
Wymienione sprzęgło.
Skrzynia biegów tzw. uralowska, zregenerowana, zdystansowana.
Zregenerowany wał napędowy, wymienione sprzęgło wału oraz przegub krzyżakowy.
Przekładnia główna (9-ka) zregenerowana, (wymienione koła zębate oraz łożyska, wydystansowana).
Koła i hamulce zregenerowane (przetoczone bębny i naklejone nowe okładziny hamulcowe, wymienione łożyska na kulkowe).
Zawieszenie przednie i tylne regenerowane - do lekkiej poprawy.
Nowa instalacja elektryczna, zastosowana prądnica 12V 220W z elektronicznym regulatorem napięcia ernap - 2s, Akumulator 12V. Oświetlenie przednie H4.
Gaźniki Pekary K-65. Układ wydechowy wymieniony na nowy.
Elementy gumowe, linki sterujące itp. nowe.
Całość podwozia piaskowana i malowana elektrostatycznie na czarno.
Nadwozie blacharsko naprawione i pomalowane akrylowo w kolorze zielonym oliwkowym ze szparunkami. (jakość lakieru taka sobie, lekkie uszkodzenie lakieru na zbiorniku)
Motocykl odrestaurowany w 2009 roku, objeżdżony i sprawdzony w eksploatacji.
Przejechane po remoncie ok. 3500 km. Usunięto drobne usterki i dokonano kilku poprawek technicznych. Dodatkowym wyposażeniem są wiatrochrony boczne.
Motocykl zarejestrowany na M-72 z 1952 roku i posiadający aktualne ubezpieczenie OC.
Motocykl w bieżącej eksploatacji.
Zużycie paliwa ok.5,5-6 l/100km
Prędkość użytkowa ok. 100 km/h - rzeczywista nieznana, licznik zaniża.

Do poprawki po bieżącym sezonie:
-łożyska główki ramy - czekają stożki
-gumy wahacza - czekają nowe
-amortyzatory przednie - troche przy ciasno zrobiona regeneracja na brązie
-amortyzatory tylne - mimo ogólnego przeglądu i wymiany uszczelnień należy poprawić lub wymianić.
-dętki - chinole nie trzymają ciśnienia
-lakier - jak komuś nie odpowiadają skazy eksploatacyjne, ma drobne zaprawki do zrobienia Wink

szczególy handlowe na priva
coniektózy widzieli moto na wiosennej imprezie w Busku
(sakwy widoczne na zdjeciu nie są do sprzedania)

pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez skrzydlaty dnia Nie 18:25, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:17, 01 Gru 2011    Temat postu:

Widziałem motocykl na rajdzie.
To co zwróciło moją uwagę to bardzo cicha praca silnika.
Wizualnie prezentuje się godnie i estetycznie.

Taka moja mała reklama dla kolegi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:56, 01 Gru 2011    Temat postu:

No ale czemu sprzedajesz, czyzby zdecydowana przesiadka na anglika ??? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koltun_m




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Francia Romans

PostWysłany: Czw 23:21, 01 Gru 2011    Temat postu:

jak wygląda temat wymiany prowadnic zaworowych ??????
kto jak za ile Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 23:48, 01 Gru 2011    Temat postu:

koltun_m napisał:
jak wygląda temat wymiany prowadnic zaworowych ??????
kto jak za ile Razz

Trąbka , beret. Nie ten temat i nie ten dział. A gdy juz znajdziesz odpowiedni, to bądź łaskaw napisać w jakim silniku i z jakiego powodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skrzydlaty




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 10:51, 02 Gru 2011    Temat postu:

Adam M. napisał:
No ale czemu sprzedajesz, czyzby zdecydowana przesiadka na anglika ??? Smile


"Katarzyna" jest z przypadku i w skutek działań niezamierzonych.
Ale jak już "się zrobiła" to żal było nie pojeździć.
Nawet niebezpiecznie się przyzwyczaiłem i ... szkoda sprzedać.

Jednak muszę zluzować miejsce w garażu i odblokować środki, co nie jest bez znaczenia.
Bo czekają inne projekty: Moto Guzzi G5 (78 ), NSU 351 OT (36) i AJS T8 (32).
A to nie są tanie rzeczy! Wink


Ostatnio zmieniony przez skrzydlaty dnia Pią 10:51, 02 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koltun_m




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Francia Romans

PostWysłany: Pią 18:30, 02 Gru 2011    Temat postu:

ok sorki
chodziło mi o to że od zawsze byłem pewien że w kaśkach prowadnice są nie wymienialne (jako część odlewu cylindra) tylko zawory nadwymiarowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:38, 02 Gru 2011    Temat postu:

Rany ! atak trola Smile W rusku nie ma części niewymiennych .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 8:43, 03 Gru 2011    Temat postu:

Nie ten wątek! Fabryka nie przewiduje wymiany prowadnic zaworowych, gniazd zaworowych w dolniaku jak i tulejowania cylindrów a że Polak potrafi ... . Fabryka przewiduje dwa szlify tłoków i jedne zawory nadwymiarowe a następnie wymiane cylindrów na nowe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin