Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam i prosze o fachową poradę
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:49, 09 Sty 2022    Temat postu:

Są ponoć tacy co w Totka wygrywają, może i tobie uda się sezon pojeździć. Za 100 zł w napędowcu to można jakąś uszczelkę i olej wymienić. Na remont 3000 może być mało. Szlif o ile jeszcze da się zrobić to nie problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
warszawa224




Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 57
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:44, 10 Sty 2022    Temat postu:

Ostatnio kolega wykonał kompletny remont całego zespołu napędowego tj silnik, skrzynia i dyfer. Całość robiona z najlepszych materiałów z uwagi na to, że napęd był jeszcze z sygnaturami MMZ i ZIS.
Wyszło 17tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka




Dołączył: 28 Paź 2021
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:04, 10 Sty 2022    Temat postu:

No to nie mała kwota ...
Robił.to sam czy komu zlecił???

Co było dokładniej robione jeski wiesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samuraj7




Dołączył: 05 Sty 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:32, 10 Sty 2022    Temat postu: Zakup "ruska"

Kolego miałem podobne dylemat jak Ty, kupiłem jednak Dniepra MT09 z Mogilna był na tzw chodzie oczywiście do remontu. Zawsze możesz do takiego zestawu dokupić silnik z "dolniaka". Jeśli będziesz jeździł po szutrze napęd nie jest potrzebny. Jak byś nie czarował to koszt motocykla plus remont jednostki napędowej nie zamknie się w kwocie 10 tys.PLN. U mnie wyszło ok. 14 tys. PLN. Pytanie jaki chcesz uzyskać standard wyposażenia, czy chcesz instalacje na 12 V, jak chcesz polakierować itp. itd. A Mogilno polecam jest duży wybór i jak zaoferuje tak dostarczy pod dom.

Ostatnio zmieniony przez Samuraj7 dnia Śro 14:13, 12 Sty 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:44, 10 Sty 2022    Temat postu:

Posprawdzaj sobie ceny dobrych części (czyli nasze obecnie robione). Mało kto sam robi szelfy, prowadnice, gniazda zaworowe, spawanie aluminium, różne prace tokarsko frezerskie czy regenerację wału. To zwykle się zleca, a nikt tego obecnie za flaszkę nie robi. Zrobione po taniości aby jechało to właśnie kupujesz. Jak sobie wymyśliłeś że kupisz za 7 tyś. i pojeździsz, to kup Japonię.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka




Dołączył: 28 Paź 2021
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:45, 10 Sty 2022    Temat postu:

Japonię już mam Smile .

Wiem że szlifu nik sm nie robi ale są kodzie którzy skladanye również zlecają
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:54, 10 Sty 2022    Temat postu:

Składanie silnika to powiedzmy 1-1,5 tyś. dalej zostaje 5-7 tyś. na części i prace zlecone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka




Dołączył: 28 Paź 2021
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:59, 10 Sty 2022    Temat postu:

Ok dziękujęWink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 17:54, 10 Sty 2022    Temat postu:

Ale ale.. można sie licytować kto więcej i lepiej ale nie zawsze cza.

Ten Pan powyżej (znam typa i polecam ;P)nie przyzna sie ze sam se kupił silnik za kilka stówek na którym śmiało śmiga za granicę(wschodnią ale to tez sie liczy)

Ze jak nie przeszkadza hałas kół rozrządu to nie trzeba od razu kupować za 7 i więcej stówek, zestawu współcześnie robionego w kraju. Ze kategoria "zisy" itp wymaga regeneracji nieco innego kalibru bo przeniesienie na stożkach, inne bebechy skrzyni i silnika wiec tam w najlepszym wypadku wszystko razy 2 ale raczej 3 Wink wiec wrzucamy w ciekawostki, ale nie ma sie co stresować.

Można tak wymieniać. Można sie licytować. Ja ze swojej strony mogę polecić ze najlepiej jest celować w dobrą bazę typu: ładny jak najstarszy egzemplarz jak najbardziej zbliżony do fabrycznego- ale bez zboczórstwa bo np skrzynia biegów ze wstecznym to akurat na plus. Remont tak juz Cyro pisał gdzieś na forum, kosztuje mniej więcej tyle samo ale sprzedać później dniepra a sprzedać starą k750, wczesnego urala czy emkę to są zupełnie inne historie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:59, 10 Sty 2022    Temat postu:

Po raz, silniki za kilka stówek ostatnio ze dwa lata temu kupiłem, w zeszłym roku w tej cenie to Japonię nabyłem (obecnie z nią walczę). Po dwa, aby zrobić działający silnik na skróty trzeba sporo doświadczenia, a i tak żywotność jego jest mocno ograniczona. Po trzy, Centusiem Krakowskim to trzeba się urodzić Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 116
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Śro 7:07, 12 Sty 2022    Temat postu:

Poszedłem podobną drogą co autor wątku chciałby iść. Mianowice kupiłem , zrobilem aby motocykl jeździł i ogień. Zacząłem od szlifu, tłoków itd. Dzięki temu że pojezdzilem coś przez sezon ( a nawet zaliczyłem rajd Wink ) to zebrałem sporo danych co jeszcze trzeba zrobić. Niby prawidłowa kolej , rozebrać do śrubki... U mnie troche jest tak ,że "zakopałem dołek aby potem kopać w tym miejscu głebiej". Napalony na jazdę jestem cóż zrobić? Zaletą jeżdżenia takim motocyklem (który jezdzi) jest to że możesz jezdzićSmile Zobaczyć czy klimat Ci odpowiada. Czy jarają Cię wrażenia podczas jazdy typu. Padnięte łożysko główki ramy, czy luzna sztyca w obudowie dyfra podczas hamowania i opony 30-letnie. Ze swojego doświadczenia również przytoczę nakrętke osi tylniego koła która odkręcilą się podczas jazdy i zgubiła. Odkręcenia Wkrętek łożysk kół podczas jazdy również doświadczyłem.
W "życiu codziennym"jestem normalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 9:36, 12 Sty 2022    Temat postu:

Obawiam się że to inny przypadek. Kupiłeś motocykl który był po robocie. Nie koniecznie dobrze i nie wszystko ale jednak. Motocykl był do uruchomienia i objeżdżenia. Kupując świeżo przywieziony należy się spodziewać że wszystko jest dojechane. Co najwyżej część podzespołów jeszcze nadaje się do dalszej eksplantacji.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin