Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

w koncu i ja witam
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ADUJA




Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ferrara - italia

PostWysłany: Sob 11:47, 09 Lis 2013    Temat postu:

Jednak sie udalo - oto inne graty znalezione w ciagu paru lat:
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zorg




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 13:06, 09 Lis 2013    Temat postu:

Witam. Skąd dokładniej z Italii? Czekamy na fotki całego zaprzęgu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADUJA




Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ferrara - italia

PostWysłany: Sob 14:31, 09 Lis 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Wydaje sie, ze to wszystko co mam - na razie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 16:06, 09 Lis 2013    Temat postu:

Gdyby ten błotnik był prawidłowo zamontowany wyglądałby lepiej. Ale ja nie jestem miłośnikiem indywidualizmu na siłę.

Ze spraw technicznych wywaliłbym mechaniczny regulator od malucha.

Musisz mieć parę w rekach żeby wcisnąć tak wciśnięte sprzęgło ;D

Z kranika zrezygnowałeś? Ryzykowne - przyznaję.

Takie rzeczy są sprzedawalne we Włoszech?


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 16:10, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zorg




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 17:03, 09 Lis 2013    Temat postu:

No stary jak Prince nie skrytykował to już jest dobrze Wink
Widzę siedzenie od M72 zamontowane po najmniejszej linii oporu-dziubek siodła przespawany pod większą tuleję. Akurat walczę z montażem takiego siodła i czekam na oryginalną tuleję za którą musiałem słono zapłacić
Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 18:23, 09 Lis 2013    Temat postu:

Właśnie ten błotnik to chlaśnięty m62 i złożony "do góry nogami"? czy źle poznaję?

A odnośnie przeszczepów blach to niżej te błotniki! sprawdzić w którym miejscu amor dobije i 1-2cm wyżej montować, dzięki czemu moto z profilu nie będzie wyglądać jak srający kot...

no i witaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADUJA




Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ferrara - italia

PostWysłany: Pon 17:54, 02 Gru 2013    Temat postu:

Ciekawa uwaga na temat blotnikow - pomysle nad tym, jak mozna by bylo je obnizyc.Przedni - zgadza sie - jakis ural,skrucony i zalozony aby byl - faktycznie patrzac na zdjecie - do poprawy.W tym zbiorniku zamiast kranika byla dziura wyzarta przez ciotke korozje - z prawa tez, wiec wspawalem wstawki(rowniez na bokach pod gumami) i wsadzilem dwa kraniki od kosiarki spalinowej - jak srubke,wkrecasz i zakrecasz i benza leci lub nie.
Podnioslem iglice , ustawilem(chyba) gazniki, zaplon i o dziwo - odpalil i nawet dobrze chodzi,czasem tylko przy odpalaniu strzeli tu i tam i nadal sie grzeje,ale juz sie lepiej zachowuje.Te 6 setek na cylindrach trzeba bedzie przepolerowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin