Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Marcello z Poznania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 2:22, 24 Paź 2016    Temat postu:

Niewiele się dziej w moim garażu bo nie mam ani czasu ani kasy na tę ruską przygodę, ale z nudów wypolerowałem dekiel dyfra. Wiem, że będziecie się śmiać, bo to się szanuje tylko wojskowe podejście do tematu, ale skoro mam już silnik i skrzynię w połysku to dyfer do kompletu też będzie dobrze wyglądał. Na razie tylko dekiel bo na obudowę nie mam sił, od samego patrzenia na nią bolą mnie ręce Smile





Oczywiście idealne to nigdy nie będzie bo ruski towar na to nie pozwoli, ale po dopracowaniu jeszcze kilku szczegółów będzie dobry +, później go okleją i szklankę machnę na jakiś ładny różowy metalik Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 7:18, 24 Paź 2016    Temat postu:

Nie wojskowe podejście, a fabryczne...
Jak zapewne wiesz, części z epoki się już kończą, a raczej skończyły.
Po takiej polerce, nigdy nie wrócisz do oryginału! Czyli kolejny element, został bezpowrotnie zniszczony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:00, 24 Paź 2016    Temat postu:

Na swoją obronę mam to że 30 lat temu ktoś go próbował wypolerować nie bardzo dbając o wszelkie zakamarki i w zasadzie już nic innego nie dało się z nim zrobić. Niestety motocykl jest pełen takich kwiatów bo Ukrainiec wierzył, że ma BMW...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 10:10, 24 Paź 2016    Temat postu:

marcello napisał:
...bo Ukrainiec wierzył, że ma BMW...

Takich wielu i u Nas Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:41, 24 Paź 2016    Temat postu:

A najlepsza była rama, poszatkowana jak po wybuchu granatu, jak to podgniło po tych 30 latach to w zasadzie gdy go rozkręciłem to się rozpadła bo już nie miało co trzymać Smile.
No i znaczki BMW przyklejone do baku na coś co przypomina smołę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dick81




Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 16:06, 02 Lis 2016    Temat postu:

Czy spręzyny suwaków wyszły jakoś łatwo? Ja za cholerę nie mogę odkręcić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:59, 02 Lis 2016    Temat postu:

Bo sprężyny trzeba odkręcać od dołu. W szklance jest dziurka i przez nią stukać w koniec sprężyny. Inaczej się nie da bo się zaciska.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:11, 02 Lis 2016    Temat postu:

Z tym zawsze jest walka. Wkrętki udaje mi się zazwyczaj odkręcić szczypcami do rur. A na dole najpierw kuracja z ropy i WD 40 a później trzeba podbijać sprężynę przez ten otwór w szklance. Bo jak obracasz sprężynę to tylko ją zaciskasz. Niestety po tej akcji często szklanka jest do wymiany.
Bywa też tylko gumówka uwolni cię od sprężyny Smile


Ostatnio zmieniony przez marcello dnia Śro 17:15, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dick81




Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 19:15, 02 Lis 2016    Temat postu:

No właśnie zaciska się co miało miejsce u mnie. Ta po drugiej stronie dyfra franca nie chce wyleźć. A za dyfer dopiero się zabieram. Szlifierką tniesz w razie czego sprężynę czy próbujesz wkrętkę ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 19:35, 02 Lis 2016    Temat postu:

Bandyto, otrząśnij się!!! Szlifierką to w ostateczności dolną szklankę otwierasz. Wsadzasz prowadnicę w wkrętkę i łapiesz w imadło. Prowadnica aby nie zagnieść wkrętki. I stukasz w koniec sprężyny.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:58, 02 Lis 2016    Temat postu:

No właśnie! Twój nick wskazuje, że lubisz rźnąć ale przy suwaku to ostateczność Smile.
Wcześniej wymocz to w ropie albo w innym szajsie, który to spenetruje i zlubryfikuje, żeby łatwiej sprężyna się ślizgała jak będziesz walił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dick81




Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 22:25, 02 Lis 2016    Temat postu:

Spokojnie !!!Temat opanowałem i wykręciłem jak podpowiedzieliście. Ta "prowadnica " to coś takiego na szybko wykombinowane:
I tu powinien być obrazek jak go wkleić ????
Proste jak budowa cepa, że ja na to nie wpadłem, ha, ha. W życiu robiło się już parę rzeczy...
Tak czy owak Dziękuję za podpowiedzi. !!
Jak można określić prawdopodobny wypust mojej mki z fabryki co muszę podać ?[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dick81




Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 22:32, 02 Lis 2016    Temat postu:

[quote="marcello"]No właśnie! Twój nick wskazuje, że lubisz rźnąć

Nie rozumiem Twojego skojarzenia, Dick to zdrobnienie słowa Richard, żadne rżnięcie 81 to ósma i pierwsza litera alfabetu. Tyle na temat !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:15, 02 Lis 2016    Temat postu:

No właśnie a wiadomo, że Richardy lubią gumówki Smile.
Wyluzuj nie miałem zamiaru Cię obrazić.

Ważne, że pomogło. Prowadnica = sztyca suwaka albo inna rurka o takiej średnicy żeby nie zgnieść wkrętki.


Ostatnio zmieniony przez marcello dnia Śro 23:17, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:24, 02 Lis 2016    Temat postu:

eMki to łamigłówki - wrzuć zdjęcie to chłopaki napewno zidentyfikują większość podzespołów. Pewnie jak większość maszyn bedzie miała rocznik od 1950 do 1962 - z każdego po trochu Smile.

Fotkę musisz mieć gdzieś na serwerze i podaj link do niego poprzedzony img w nawiasie kwadratowym i zamknięty /img też w kwadratowym (masz w menu okna gdzie piszesz post)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin