Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie diabeł nie może tam sprzeda dniepra...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Petroholic




Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 19:40, 16 Kwi 2021    Temat postu:

No kurka właśnie przebiłem się przez tony postów na obu forach i zdawało mi się, że ludzie bardziej polecają oryginalne K63 lub K65 bardziej niż kitajskie K68...

Jest jeszcze jedna opcja pod tytułem PEKAR K68 tylko ciut droższa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siara




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zyrardow

PostWysłany: Pią 20:33, 16 Kwi 2021    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Na upartego można założyć różne gaźniki. Tyle że K65 i K63 to najgorsze gaźniki jakie ruski robiły, nawet chińskie K68 są zdecydowanie lepsze. Gdybym dostał je za darmo to bym ich nie zakładał.
Wojtek

Jestem odmiennego zdania. Jak bedziesz takie dostawal, za darmo, to z checia przygarne. W/G mnie K65 to najlepsze jakie mialem do tej pory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 21:55, 16 Kwi 2021    Temat postu:

Na tej blaszanej przepustnicy nie da się nisko ustawić wolnych obrotów. Do tego gaźniki tego typu są paliwożerne. K302 i K68 moim zdaniem są dużo lepsze, a jeszcze lepsze od Japoni.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rohhor




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:14, 16 Kwi 2021    Temat postu:

Petroholic napisał:
Przegladalem wczoraj tony zdjec i plytkie uralowe lub m72 jak najbardziej fajne... Wpadl mi do glowy jeszcze jeden pomysl ale musze obadac organoleptycznie jak juz beda kola zlozone... Zakladam gumy cywilne 3.5x19 to teoretycznie junakowy tez powinien zebrac... Wskowy bedzie raczej za waski ale tez przymierze Smile


opona oponie nie równa - jesli chodzi o rozmiar - http://www.kolyaska.fora.pl/viewimage.php?i=1599 - chińska 3.5x19 (ta mniejsza) i Mitas 4.00x19 - na czarnym M72 jest 3.5x19 ale błotnik płytki, na czerwonym jest ta sama, na zielonym jest MITAS 3.75 ale wydaje się być nawet węższy niż 3.50, pomijam fakt że ich średnice zew. też są różne. ale w solówce 3.50 o ile trzyma wymiar jak najbardziej - takie BMW przewidziało a ZSRR zrobiło sobie do zaprzęgów dla wojska 3.75 z wiadomych względów, 3.50 na solówce to taka typowa szosówka - rozpędówka Wink

fotka gdzie są trzy opony to od lewej: ruska 3.75, potem chińska 3.75 a potem chińska 3.50 - ciekawe różnice na średnicy


Ostatnio zmieniony przez rohhor dnia Pią 22:28, 16 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Petroholic




Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 22:41, 16 Kwi 2021    Temat postu:

siara napisał:
Jestem odmiennego zdania. Jak bedziesz takie dostawal, za darmo, to z checia przygarne. W/G mnie K65 to najlepsze jakie mialem do tej pory.


Tu mnie mega pocieszyłeś Smile Gdyby były problemy z ustawieniem to jest jakaś opcja zbalansowania bo człowiek ma kilka gaźników K65 w częściach to korpus i bebechy można przełożyć w razie czego...

rohhor napisał:
chińska 3.5x19 (ta mniejsza) ... 3.50 o ile trzyma wymiar jak najbardziej ... 3.50 na solówce to taka typowa szosówka - rozpędówka Wink


Właśnie o takich myślałem... Chińskiej 3.75 nie spotkałem ale jeszcze opon nie zamówiłem więc mogę pokopać głębiej Smile

Chociaż zawsze podobały mi się bobbery na wąskim kole... Te 200+ z tyłu szpetne są jak batmobil Smile


Ostatnio zmieniony przez Petroholic dnia Pią 22:44, 16 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 0:56, 17 Kwi 2021    Temat postu:

W większości garaży rusofili pętają się w całości i częściach K65 i K63. Żal wyrzucić a do jazdy nie za bardzo się nadają Very Happy
Co do opon na szosę bardzo fajne są Mitas H-02, są 3.50 i 4.00. Nie mylić z SW07, 3.75. To są żużlowe opony nienadające się na asfalt czy w teren. Dla tego są po 20 zł.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siara




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zyrardow

PostWysłany: Sob 6:14, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Wojtek, prosze Cie, nie szerz bzdur. To sa dobre gazniki, tylko ludzie nie maja pojecia jak je ustawic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 6:52, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Dobrych kilka jak nie kilkanaście podejść miałem do tych gaźników. Do nowych jak i używanych, wymieniałem też zestawy naprawcze. Ta przepustnica blaszana to patent kurwy i złodzieja w dodatku w ruskim wydaniu. Tam muszą być luzy i lewe powietrze, taka konstrukcja. Wolne obroty są takie jak się akurat blacha ustawi. Raz jest to 1800 RPM a raz gaśnie. Po ustawieniu aby motocykl dobrze jechał, nie ziewał i nie miał dziury, to pali 7-8 l/100km. Mam przejściówki z wyjściem pod wakuometry, tego nie da się zsynchronizować, na prawdę próbowałem. Mam pudełko z takimi, 7 sztuk. Wykręcam z tego co do innych trzeba. Z ciekawostek to komin z nich pasuje do K68, nie tylko dysze czy śrubki regulacyjne.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siara




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zyrardow

PostWysłany: Sob 7:39, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Uwazam, ze te blaszane przepustnice sa fajne, bo w razie zuzycia mozna je podgiac. Dodatkowym atutem tych gaznikow jest to, ze mozna w nich przeprowadzic mikroregulacje wysokosci iglicy przez dodanie blaszek z puszki pod zapinke. Zrobione sa z dobrej jakosci metalu- oczywiscie te orginalne, oraz niewiele jest w jich plastiku- pomijajac plywaki. Zaworki iglicowe bez uszczelki- stozkowe, jedno, comi sie w nich nie podoba, choc nie jest to temat jakis kluczowy, to wyglad flanszy do polaczenia z cylindrem, nie jestem przekonany, ze takie azurowe wykonanie przylgni jest jakos lepsze od pelnego. Jednak po zastosowaniu odpowiednich przekladek nie jest to jakas istotna kwestia. Jak mowie, mialem Pz28-2 komplety, K68 Tajwan, K68 Pekar, PWK28, a jednak te zagoscily na stale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:47, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Ruskie 28 są zwykle zajechane na śmierć i regulowane siekierą przez pokolenia chamów. Nowe są po prostu źle wykonane fabrycznie. Są jeszcze mityczne złote, ale te widziałem jedynie na obrazku. K68 Pekar jest Ok, choć ładniej wykonane są K68 Weber tyle że trudno osiągalne i drogie. Tajwany są do przyjęcia. K 301 i 302 były bardzo dobre, niestety obecnie dostępne chinole są równie złe co 28. Można ratować stare ruskie chińskimi zestawami naprawczymi, zwykle udaje się. Rosjanie namiętnie zakładają Pz30, raz z takimi walczyłem. Nie pasuje rozstaw szpilek i brakuje im przy wysokich obrotach, wolne obroty i średnie obroty mają świetne. K63 i K65 u mnie goszczą na stałe jako dawcy, raczej zdania nie zmienię.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Petroholic




Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 13:25, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Sprawdzilem wlasnie srednice gardzieli w obu i ku mojemu zdziwieniu w obu jest 26mm...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 14:16, 17 Kwi 2021    Temat postu:

To teraz sprawdź średnicę dolotu motocykla Mińsk 125.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Petroholic




Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:26, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Wg googla 24mm jest w Mińsku... Poza tym gaźnik deko inaczej wygląda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 17:48, 17 Kwi 2021    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Petroholic




Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 18:18, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Przelot 24mm gaźnik typu K62 lub 400A... Zupełnie inna konstrukcja...

PS ktoś budował lub ma stojak pod silnik i może mi zmierzyć rozstawy otworów? W poniedziałek chciałem uspawać, a zapomniałem zmierzyć mocowań silnika Sad


Ostatnio zmieniony przez Petroholic dnia Sob 18:42, 17 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin