Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

No i d... po całości
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 22:29, 11 Lip 2012    Temat postu:

Wyślij do Olejnika do Krotoszyna
Co do zwiększania się luzów to gniazda zaworowe siadają lub są z gównolitu i zawory je wyklepują


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Śro 22:32, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 23:35, 11 Lip 2012    Temat postu:

Tak , jak Hiusowi pasowały to będzie pan zadowolony .
A z tymi gniazdami puszczającymi - jak koniki ? Twade ?Może się wytarły ? A luz na ich osiach ? Popychacze ? Tak sobie pomyślałem ale może to głupie . Bo luz w prowadnicach i smarowanie przypuszczam że sprawdziłeś . Silniki Dniepra nie są może długowieczne ale 800 km. to jednak troche za mało .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3326
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 6:33, 12 Lip 2012    Temat postu:

Jak się luzy zwiększają to gniazda czy zawory nie siadają. Raczej układały się nowe popychacze. Smarowanie OK. Koniki stare ale bez luzów. Prowadnice dorabiane nowe (dostałem luzem stare), nie sprawdzałem, dostałem poskładane gotowe głowice.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 20:42, 13 Lip 2012    Temat postu:

I jaka zapadla diagnoza z glowicami????
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3326
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:37, 16 Lip 2012    Temat postu:

Zawory okazały się być pogięte. Bardzo delikatnie to jest miały bicia na grzybkach po kilka setek i wystarczyło je szlifnąć. Gość od głowic twierdzi że dogoniły je tłoki. Na tłokach nie ma śladu ale przy tak delikatnym trafieniu nie musi. Głowice ani cylindry nie były planowane. Mam kilka pomysłów o co biega i co zrobić ale poczekam niczego nie sugerując. Może ktoś tu miał podobny przypadek.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:07, 16 Lip 2012    Temat postu:

Taaaaaaa pogiete kilka setek pfff juz w to wierze.Kurde jak ja kupilem ruskie zawory to nie mialy kilka setek a duzo wiecej bicia na grzybkach .Poprawialem je na zamkach na tokarce a pozniej dlugo docieralem wiertarka bo recznie to bym usnol.I teraz juz zrobilem prawie 3900 km i zamiata mega super.W niedziele zrobilem 350km po gorach itd i calkowice nic sie nie dzieje wiec w takie cos nie wierze.A zeby zrobic zawory bez docierania to trzeba miec mega super dokladne maszyny skrawające bo inaczej porazka.Robilem glowice 16 zaworowe wiele razy po urwanych paskach rozrzadu i zawsze smigaly mega super ale docieranie bylo zawsze i zawsze jedna pasta ktora juz wymianialem.Pozdro dla niedowiarkow
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3326
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 6:31, 17 Lip 2012    Temat postu:

To nie urwany pasek i totalna zgłada tylko muśnięcie. Na początku było OK.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 10:01, 17 Lip 2012    Temat postu:

Rozumiem ale nie wierze w takie bajki co Ci powiedzieli bo jakby bylo wszystko tak jak trzeba pofrezowane i podocierane to by chodzilo.Dawno temu oddalem glowice do warsztatu zeby mi przefrezowali gniazda zaworowe .Jeden mega fachowiec poprawil frezem przylgnie zaworowa frezem 45 stopni na szerokość okolo 3,5 mm pomijajac dwa kolejne katy.Gdy odbieralem zwrocilem mu uwage a on powiedzial ze jest dobrze haha.Ta glowica chodzila okolo 1000km i podziekowala za uwage.Zawsze staram sie utrzymac kolo 1,5mm max 2mm .I trzeba pamiętac ze ruski to nie jest japonia co sie kręci do 15000obr/min.To zwykly traktor i malo gdzie maja tam zasosowanie jakiekolwiek tolerancje wymiarowe dlatego trzeba zrobic po swojemu haha.Trzeba tylko troszke wyczucia i cierpliwości co i tak czasmi zawodzi.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin