Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 7:34, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
Może starajmy się szanować język ojczysty? |
"Morze" masz rację...
Co do motocykla, to bałbym się to piaskować.
Tragedia, wielka tragedia. Wierzę że nie zapłaciłeś więcej niż 6k pln..? Jeśli dałeś więcej, to pozostaje współczuć. |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Śro 16:11, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich odchodziła farba więc ja czyli emę pomalowali na czarno pędzlem na białorusi i to jest taki efekt ale blachy są naprawdę zdrowe i na pewno będą piaskowane mam gościa który już nie jeden motor mi opiaskował. Zrobiłem kilka fotek niestety jakość nie najlepsza robione telefonem w małej piwnicy ale jakieś szczegóły można dostrzec.https://photos.app.goo.gl/pX0TrUKhWCov7HoC2 |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Śro 16:12, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:40, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
dość duży kundel, ale wydatki zależą odod tego co chcesz mieć: czy wychuchaną emke czy jeżdżący motocykl |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 486 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 19:44, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Papier masz starszy o jakieś 8lat niż cała reszta tego gradobicia . Rama lata 52/53 do tego części zlep wszystkich modeli.Ciężka droga przed Tobą,ale powodzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Śro 21:01, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
OK. dzięki, motor na żadną wystawę nie pojedzie a na lawecie też jej nie będę woził ,Ludzie to ma jezdzić o własnych siłach na zloty a nie stać i się kurzyć kundel no trudno na zlotach jeszcze większe kundle przyjeżdzają i jest ok. ale do rzeczy kolega STEEGEN napisał że rama to rok 52/53 tak się składa że mam karter silnika z marca 53r i pytanie co by trzeba było wymienić żeby było jak najbardziej zbliżone do tego 53 roku.Rejestracja i tak będzie na żółte blachy a tamten papier niech sobie leży, nie zgnije a zawsze może się przydać |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:20, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć, w zaistniałej sytuacji bardzo podoba mi się Twój plan zrobienia tej Emki w "należnej" rocznikowo" specyfikacji
Tak trzymaj
Byłem w Twoim położeniu kilka, no- ze siedem lat temu- po długim poszukiwaniu "wojennej" Emki zakupiłem rocznik 1953
I tak też ten egzemplarz został uposażony
Jak by co, postaram się pomóc
U mnie z bazy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszło jak trzeba:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 1:45, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Doktor - najbardziej kolor mi się podoba - bajka! Nie masz zdjęcie w pełnym świetle?
Zdepa - jak mówiłem - wrzuć zdjęcia ----> wszystkiego się dowiesz.
Nie masz już chyba wątpliwości, że z 1945 jest tylko legenda o wujku Saszy, który z frontu przywiózł słoik mazutu, którym są nasmarowane łożyska , reszta to typowy ruski mix - brakuje tylko logo bmw na zbiorniku .
Ale jak historia pokazuje - niejedna fajna maszyna powstała z podobnego chaosu! Także szykuj młot, przecinak i zaczynaj rozbiórkę |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:33, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
ok, choć to offtop
Gdy mi Sasza pezywiózł Emkę do Zamościa, analogicznie jak u zdepy na szybko była pomalowana na czarno, a pod spodem oryginalny kolor niebieski
Co do specyfikacji to miałem jednak łatwiej, gdyż moja Emka posiadała oryginalną tabliczkę znamionową co jest rodzajem cudu nad Wisłą
W świetle dziennym tak to było
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak ad meritum
Przyznaję że w nocy spontanicznie napisałem tu odpowiedź, no bo .. rok 53..
Po analizie zdjęć jednak wychodzi, że motocykl zdepy jest na pewno starszy.
Świadczy o tym charakter wzmocnień, które wtedy na pewno byłyby już zaokrąglone. Rama posiada też charakterystyczne dla bmw mocowanie pompki., tak więc jakby zaopatrzyć ją w odpowiedni zespół napędowy, sprzęgło puścić dołem, to jak nic jest '45
Koszty takiej ortodoksji jednak przerastają w tym momencie "wytrzymałość" i poświęcenie niemal każdego.
Za sam suwak prawy z odpowiednim wlewem i bez wzmocnienia poleci dziś z 800zł albo i drożej
Ja co prawda zrobiłem wszystko zgodne (do imentu- licznik z podwójną obwódką, linki, kable w oplocie itd) jednak to mnie wyleczyło z radzieckich dożywotnio, tak sądzę
Tym nie mniej kibicuję przede wszystkim zamiarom "odkundlenia" tej Emki, którą postrzegam (jak zawsze) w kategoriach motocykla zabytkowego
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Czw 22:06, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Witam no DOKTOR mnóstwo roboty w to wsadziłeś o kasie nie wspomnę efekt super. Marcello na przecinak i młot to jeszcze czas chyba dopiero na jesień w przyszłym roku się za nią wezmę to będzie trochę czasu żeby ją jak to mówicie odkundlić ale nawet kundel też już jest zabytkiem na razie mam czym jezdzić
[link widoczny dla zalogowanych]
A poza tym mam rozgrzebane jeszcze to
[link widoczny dla zalogowanych]
a to właśnie oddałem po renowacji
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Czw 22:13, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
jeszcze nie nabrałem wprawy wysłałem trzy te same linki już to naprawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiście w takiej kolejności do poprzedniego opisu |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Śro 13:23, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie w jakich rocznikach były montowane do emek obudowy dyfra z wlewem w deklu z suwakiem i czy montowano je do falban czy tylko do polbebnuw |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:30, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
chyba w kombinowanych rocznikach |
|
Powrót do góry |
|
|
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Czw 12:32, 24 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dekle z wlewem montowane były pod sam koniec produkcji m-72 do kół tzw. falban, inna również była obudowa dyfra (bez wlewu oleju) |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Czw 16:09, 24 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki Jakub M72 właśnie odkundlam swoją eme i tak się składa że kolega ma eme z 60r i ma taką obudowę jaka mi potrzebna a w takim razie ta z bocznym wlewem i bez wlewu w korpusie by mu pasowała to może się pomieniamy teraz jestem na tropie odpowiedniej skrzynki biegów jak pokompletuje troszkę to trzeba się wziąć no wiosnę do roboty |
|
Powrót do góry |
|
|
|