Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wysokie spalanie w k-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:02, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Jakby nie patrzeć to 10 l. to dośc sporo ale chyba trzeba się pogodzić z takim spalanie co nie zmiania faktu, że jest to dużo. Mam go ze 3 lata ale jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zatankować pod korek Wink bo to ze 300 zł wyjdzie do tego 10 l zapas masakra..... ale jeszcze spróbuje wywalić troche tych włosów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 8:22, 24 Wrz 2014    Temat postu:

krzysztof napisał:
Już połowę tych kłaków wywaliłem a teraz wywalę wszystkie i zastąpię je siatką, no ty mówisz o świecach, a żeby więcej paliwa dostawał to oczywiście tą pozioma śrubą kręcę? Jak mam okopcona (czarna) to znaczy, że za duzo paliwa dostaje, musze mu śrube przykręcić.


Jak srube przykrecisz to dasz mu wiecej paliwa a jak wykrecisz to dasz mu mniej paliwa .
Ale swiece patrz po przejechaniu wiekszej ilosci km jak zjedziesz z trasy albo zrobisz te 30km.
Zrob ten filtr i nic nie ustawiaj tylko pojezdzij i wteedy zobacz swiece jak wrocisz z trasy.
JEzli bedzie czarna na jakims cylindrze to opuść w gazniku tego cylindra iglice o jeden zabek w dól .Nie jest powiedziane ze iglice musza byc identycznie ustawione.
Te gazniki sa bvardzo czule na regulacje wiec z kreceniem tymi srubkami ostroznie bez wiekszych ruchów Smile)))
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:32, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Dawid1981 napisał:


Te gazniki sa bvardzo czule na regulacje wiec z kreceniem tymi srubkami ostroznie bez wiekszych ruchów Smile)))


No to racja one są czułe, zrobie tak jak pisałeś Wink i napisze jakie efekty,mam nadzieje, że w ten weekend

A jeszcze jedno jak ustawiasz gaźniki to odrazu ustawiasz dwa tzn. nie odłączacz kabla od jednego i ustawiasz póxniej drugi? ja ustawiam odrazu dwa nie odłączając żadnego z nich


Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 9:42, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 9:50, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Pisalem juz spory czas temu jak ustawiac gazniki i proponuje osobno na danym cylindrze ale nie przez zdjecie kabla ze swiecy bo tak mozesz uszkodzic cewke lub zaplon elektroniczny -zalezy co masz .Wkladaj zawsze pod fajke na swiecy kabelek a cylinder wylanczaj poprzez wlozenie tego kabla w zebra cylindra lub gdzieś na mase.
W ten sposób wolne obroty a synchro na predkosciomierz 4 bieg kolo w gore i blokada gazu na 60km/h i wylanczasz cylindry i na obu na lince ta sama predkosc.

Lub synchro na sluch ale to juz musisz miec wprawe i sluch dobry Smile)))
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:12, 24 Wrz 2014    Temat postu:

super dzięki.... z tym kołem do góry muszę uważać żeby mi motor nie spieprzył przy moim szczęściu i doświadczeniu Wink

Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 10:30, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:36, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Dawid1981 napisał:

a synchro na predkosciomierz 4 bieg kolo w gore i blokada gazu na 60km/h i wylanczasz cylindry i na obu na lince ta sama predkosc.

Smile)))


czyli później linką już ustawiam tam gdzie obniżam długość lub podnoszę przepustnicę ?


Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 10:37, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 12:55, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Synchro robisz tylko na tych srubach regulacyjnych w które wchodza linki gazu i nigdzie wiecej.Po ustawieniu wolnych obrotów robisz synchro.Moto w góre i dobrze zabezpiecz postaw na jakims klocku,kabelki pod fajke masz wlozone i wisza nad ziemia lub gdzies zeby nie dotykaly koncami odizolowanymi,odpalasz rucholine na cieplym juz silnikudajesz 4 bieg i puszczasz sprzeglo patrzac na predkosciomierz 60km/h i blokujesz manetke ta srubka od spodu na srubokret i szybko z prawego gara wkladasz kabelek w zeberka i ustawiasz naciag linki lewego gaznika na srubce tak zeby bylo 35-40km/h zeby tylko nie zgasl i wyciagasz szybko kabel i znowu gada na 2 cylindry i nastepnie wkladasz kabelek w zeberka na lewym cylindrze a na prawym ustawiasz naciag linki tak zeby bylo 35-40km/h .Predkosci na obu garach takie same .Kontrujesz dobrze srubki od regulacji linek i wyciagasz kluczyk moto gasnie odblokowujesz gaz i opuszczasz gada na ziemie i masz synchro gotowe.

Na sluch synchro robi sie tak ze najlepiej ktos ci tyka gazu tak aby aby zeby slychac bylo jak ktorys z cylindrów sie rozpedza takie pyranie z wydechu i na tym co pyrka pierwszy bardziej luzujesz naciag linki na srubce lub na drugim podciagasz zeby po minimalnym dodaniu gazu pyrkaly oba wydech rownomiernie i napedzaly sie tak ladnie na obroty.
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:18, 24 Wrz 2014    Temat postu:

ok. spróbuje, już sobie to wyobrażam Wink))))))))))
A ja zawsze ustawiałem na dwa gaźniki odrazu i z różnym skutkiem, zazwyczaj trochę sie grzał za mocno


Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 13:35, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin