Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tloki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Sob 18:45, 07 Sty 2012    Temat postu:

omnia2005 napisał:
A co Panowie szlachta myślą o tym wynalazku? - docieranie na zimno

http://www.youtube.com/watch?v=8wspRS-iYFs

zadzwoń do Winiarskiego to ci wytłumaczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 20:34, 07 Sty 2012    Temat postu:

tadzioh napisał:
omnia2005 napisał:
A co Panowie szlachta myślą o tym wynalazku? - docieranie na zimno

http://www.youtube.com/watch?v=8wspRS-iYFs

zadzwoń do Winiarskiego to ci wytłumaczy

Była już o tym dyskusja w starych tematach. Nawet chyba osobny temat. Lipa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Sob 22:08, 07 Sty 2012    Temat postu:

słyszałęm o czymś takim
wg mnie efektowniej bo nie ma przeciążeń
temperatury za wysokiej i wgl Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 22:41, 07 Sty 2012    Temat postu:

Prince może i lipa!,ale ja tak zrobiłem i nie żałuje.Podczas tej opercji były 3 magnesy w misce, i tyle syfu co tam było doklejone po docieraniu niby "lipa " znalazłoby się w odrzutnikach gnoju to czyszczenie pewne po sezonie.Ale po przepłukaniu czystym olejem jestem zadowolony .Magnesy mam cały czas w misce i po sezonie naprawde sa czyste, co się miało wytrzeć to się wytarło ,nie ważne czy pod ciśnieniem w cylindrze podczas spalania,rozprężania ,czy tylko podczas tarcia na maszynie.Wierzcie czy nie,ale nie dolewam oleju jak mówi instrukcja co 100km .Myślę że dzięki temu, odrzutniki gnoju nie muszą być częściej czyszczone,a jak wstępnie nic nie czyszczone /nawet takim docieraniem/to wszystko dostaje po dupie ,wał ,cylidry .odrzutniki, itd.itp.Takie jest moje zdanie.Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 23:05, 07 Sty 2012    Temat postu:

j35 napisał:
Prince może i lipa!,ale ja tak zrobiłem i nie żałuje.Podczas tej opercji były 3 magnesy w misce, i tyle syfu co tam było doklejone po docieraniu niby "lipa " znalazłoby się w odrzutnikach gnoju to czyszczenie pewne po sezonie.Ale po przepłukaniu czystym olejem jestem zadowolony .Magnesy mam cały czas w misce i po sezonie naprawde sa czyste, co się miało wytrzeć to się wytarło ,nie ważne czy pod ciśnieniem w cylindrze podczas spalania,rozprężania ,czy tylko podczas tarcia na maszynie.Wierzcie czy nie,ale nie dolewam oleju jak mówi instrukcja co 100km .Myślę że dzięki temu, odrzutniki gnoju nie muszą być częściej czyszczone,a jak wstępnie nic nie czyszczone /nawet takim docieraniem/to wszystko dostaje po dupie ,wał ,cylidry .odrzutniki, itd.itp.Takie jest moje zdanie.Pozdr.

No ale czemu byś tych magnesów nie mógł wkleić w trakcie zwykłego docierania?
I właśnie na tym polega ta lipa. Bo moim zdaniem miałoby to sens jeśli silnik jest zamontowany stacjonarnie to już żaden problem zrobić miskę z osobnym filtrem i pompą ( nawet zasilana elektrycznie), żeby dostarczany olej w tym najgorszym okresie był wciąż czyściutki. A tak to można docierać- sprężarkę.
Prawda?


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 23:06, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:25, 07 Sty 2012    Temat postu:

Magnes mam zamontowany w korku spustowym oleju, jak się na nim robi "jeż" znaczy że się coś rozlatuje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 9:00, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ja wstępnie te największe syfy zebrałem w ten sposób .a było tego niemało.Myśle że silnikowi to nie zaszkodziło ,a podczas dalszej jazdy już w moto dotarł sie ostatecznie..A magnesy leżą w misce cały czas 3szt. ze skrzyń biegów z VW i jeża nie widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
omnia2005




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:43, 08 Sty 2012    Temat postu:

I to chyba jest opcja. Najpierw wstępne spasowanie, kilkukrotna wymian oleju, a dopiero później "rura"
Zgadzam się z j35. Brzmi racjonalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:58, 08 Sty 2012    Temat postu:

Deja vu ???
Mysle ze ta dyskusje mielismy juz poprzednio.
Mozesz krecic na sucho tylko nie miej wrazenia ze cos sie wtedy dociera.
Zbierzesz caly staff po obrobce mechanicznej, ale podczas docierania znowu musisz zrobic kilka czestych zmian oleju zeby z kolei wylac staff z okresu docierania.

Ja wole od razu zaczac docieranie i kilka pierwszych zmian oleju zabierze calosc resztek z obrobki i z docierania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 20:28, 09 Sty 2012    Temat postu:

Z innej beczki ciut ale o docieraniu.
Dzwoniłem do firmy PROZAMET w Radomiu bo chciałbym dotrzeć tryby dyfra .
Koszt około 100 zł wysłać należy wałek i koło docierają na maszynie wychodzi ponoć extra a póżniej dają do głębokiego azotowania w solach na głębokość 0.3 mm
Ponoć wszystkie tryby dyfrów które produkują są właśnie tak robione
Co koledzy o tym sądzą ??
Acha o dorobieniu trybów nowych nawet nie pytajcie chyba że na siedząco bo cena porażająca [ uf nawet dla mnie]
Ale bez problemowo dorobią.


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 20:32, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Pon 20:45, 09 Sty 2012    Temat postu:

sadze ze azotowanie moze wiele pomóc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 0:47, 10 Sty 2012    Temat postu:

Pewnie że może pomóc, tylko po co,cała robota straci kupe kasy i urok, bo łapy nie będą ujeb....ne w smarach.Ruskie cały front II wojny przejechali bez azotowania , i po wojnie następne ponad 65 lat,myślicie że z ruska zrobicie HD WLA. Myśle że cały urok jest w tym smarze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 20:33, 10 Sty 2012    Temat postu:

Masz prawo ta myśleć nikt Ci tego nie zabroni

Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Wto 20:34, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foni-r




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osowiec Twierdza

PostWysłany: Wto 0:20, 17 Sty 2012    Temat postu:

Wymiary z Almotu:
-NOM 77,93
-1 SZLIF 78,13
-2 SZLIF 78,44
-3 SZLIF 78,69
-4 SZLIF 78,94
-5 SZLIF 79,14
-6 SZLIF 79,43
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Wto 14:40, 17 Sty 2012    Temat postu:

foni-r napisał:
Wymiary z Almotu:
-NOM 77,93
-1 SZLIF 78,13
-2 SZLIF 78,44
-3 SZLIF 78,69
-4 SZLIF 78,94
-5 SZLIF 79,14
-6 SZLIF 79,43

wymiary mogą się różnić od tych które podałeś, spotkałem się z 3 selekcjami jedego nadwymiaru, także jest z czego dobrać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin