Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Śruby zaworów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robinx




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw 18:24, 07 Cze 2018    Temat postu: Śruby zaworów

Witam po przerwie
Króciutkie pytanie do lepszych szpeców: można wymienić śruby regulacji zaworów bez ściągani głowicy i cylindrów? K-750 dolniak...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Czw 19:37, 07 Cze 2018    Temat postu:

Glowic nie musisz ściągać, ale cylindry trza zdjąć. Kiedy wymieniałem wał to odkręciłem tylko 6 śrub które trzymają cylindry. Głowice oraz gaźniki zostały w komplecie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 153
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Czw 21:12, 07 Cze 2018    Temat postu:

Wydaje mi się, że jeśli masz kulturalną uszczelkę pod garnuchem a nie sylikon, to wystarczy odkręcić nakrętki mocujące do bloku silnika i odsunąć trochę garnek od bloku na 1-2cm, bez ściągania z tłoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:19, 07 Cze 2018    Temat postu:

Obawiam się że nie. Parokrotnie tu pisałem żeby składać uszczelkę na towocie, choć by po to by nie zatkać silikonem kanału olejowego i dowiedziałem się że się nie znam Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 11:11, 08 Cze 2018    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Obawiam się że nie. Parokrotnie tu pisałem żeby składać uszczelkę na towocie, choć by po to by nie zatkać silikonem kanału olejowego i dowiedziałem się że się nie znam Very Happy
Wojtek

Towot, czy ja wiem...
Są uszczelki w płynie, które nie twardnieją w kanałach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdepa




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard

PostWysłany: Pią 12:22, 08 Cze 2018    Temat postu:

Ja po prostu wycinam z kringielitu 0.5 bez smarów silikonow i innych wynalazków skrecam na sucho i jest czysto ładnie i nic się nie poci pod garami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:45, 08 Cze 2018    Temat postu:

Ortodoksem nie jestem, ale tak jak fabryka pod cylindry daję brystol na towocie Very Happy W płynie to ja lubię zupełnie coś innego.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdepa




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard

PostWysłany: Sob 7:38, 09 Cze 2018    Temat postu:

Co do płynu to się z tobą zgadzam w 100 procentach Wojtku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robinx




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 17:40, 09 Cze 2018    Temat postu:

Opcja odsunięcia garnków o 2 cm od bloku wydaje się najrozsądniejsza. Nie wiem tyko, czy mam kulturalne uszczelki Laughing Jak pamiętam to były papierowe a moczyłem je w lakierze bezbarwnym i po wyschnięci przed zamontowaniem przeciągnąłem smarem . Problemów z poceniem nie było. Oby dało się je ponownie dokręcić.
Dzięki za sugestie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Sob 20:24, 09 Cze 2018    Temat postu:

Sądzę, że przy odciąganiu cylindra uszczelki papierowe ulegną pęknięciu/zniszczeniu i tak czy siak będziesz musiał kupić/zrobic nowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 20:34, 09 Cze 2018    Temat postu:

Tj zdepa pisze gambit 0,5 na sucho, po skręceniu prasuje się na 0,3 ale zdejmowane/luzowane cylindry kilka razy w dolniaku i nawet pocenia. A uszczelkę na lewy cylinder wycinać dwuczęściową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdepa




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard

PostWysłany: Sob 21:20, 09 Cze 2018    Temat postu:

Jak dobrze na sucho to po co kombinować i przepraszać całość. ??????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdepa




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard

PostWysłany: Sob 21:29, 09 Cze 2018    Temat postu:

Zlozyles raz a dobrze to po co ściągasz porę razy bez sensu raz a porządnie i ma jeździć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 22:51, 09 Cze 2018    Temat postu:

różne rzeczy się działy, a jak się uczyłem to wolałem rozebrać niż kapitalkę robić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią 19:33, 16 Lis 2018    Temat postu:

Witam. mam również pytanie i potrzebuję porady zdjąłem walek rozrządu k 750 ,krzywki mają wysokości ok.36,8mm, śruby popychaczy są zeszlifowane i mają grubosc łba od 2,6mm do 4mm, ktoś tak zrobił. Mam pytanie jaka jest grubość łba tych śrub bo jeżeli około 5mm to nie bedę miał luzu zaworowego, a może ten wałek nie jest oryginalny, chyba że kupowane śruby obowiązkowo się szlifuje. U świątka znalazłem wałki o wys.krzywek 37 mm i 36 mm, czy po wymianie wałka trzeba doszlifować część popychacza wsołpracujacego z wałkiemi wtedy wejdzie nowa śruba popychacza .
Prosze o informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin