Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:37, 25 Kwi 2025    Temat postu:

Tego to ja nie wiem. + z akumulatora i +z alternatora mają być zwarte i zasilać stacyjkę. Po stacyjce ma być wzbudzenie, to jest na wzbudzeniu ma być prąd po wciśnięciu kluczyka. Ta instalacja jest bardzo prosta, żeby nie określić jej jako prymitywną.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Pią 21:29, 25 Kwi 2025    Temat postu:

No to tak mam + z akuma po przez alternator do stacyjki
Wzbudzenie to jest to E na alternatorze i do mam podłoczone do ryglera pod ten sam znak potem plus na rygler z akumulatora i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:02, 25 Kwi 2025    Temat postu:

B3 na regulatorze to jest + po stacyjce. Powinien iść z bezpiecznika tego co idzie + na cewkę/zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Sob 17:00, 26 Kwi 2025    Temat postu:

Ino że ja mam elektroniczny rygler mechaniczny mam zepsuty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:06, 26 Kwi 2025    Temat postu:

Co to za jeden ten elektroniczny i jakie ma oznaczenia styków?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Nie 10:32, 27 Kwi 2025    Temat postu:

regler 333702

oznaczenia AK W +
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:27, 27 Kwi 2025    Temat postu:

+ z alternatora idzie do akumulatora i na zasilanie stacyjki
+ z regulatora zasilany jest po kluczyku, tam gdzie zapłon
+ regulatora i alternatora nie mogą być zwarte na stałe!!!

Щ podpinasz do Щ

~ nie podpinasz

ЛК to lampka kontrolna, przez żarówkę do masy

Ot i cała tajemnica tego układu.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Pon 16:19, 28 Kwi 2025    Temat postu:

Dzięki sprawdzę i dam znać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Śro 10:42, 30 Kwi 2025    Temat postu:

+ z akumulatora idzie mi na stacyjka
Potem załączenie stacyjki+ idzie na alternator i dalej tylko do czujnika stopu
+ Na regulator po stacyjce mam
Tak mam to podpięte
Kontrolka ładowania jest ok
Tylko dalej gdy chodzi nie gaśnie po wyjęciu kluczyka
Ładowanie jest regulator dobry bo ładuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:13, 30 Kwi 2025    Temat postu:

+ idący na alternator ma być z akumulatora, a nie po stacyjce.
Gdzie jest podpięty zapłon?

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 10:58, 01 Maj 2025    Temat postu:

Aha czyli + ma być na stałe z alternatorem
A zapłon ma + po stacyjce załaczany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 13:19, 01 Maj 2025    Temat postu:

Wszystko działa
Dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:15, 04 Maj 2025    Temat postu:

Tu jest wszystko tak proste że musi działać. Wystarczy nie podpinać gdzie popadnie a zastanowić się chwilkę.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Nie 17:14, 04 Maj 2025    Temat postu:

Tak tylko widocznie nowa instalacje nie pasuje w dodatku to k 750 z alternatorem bo taką kiedyś kupiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4149
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:55, 04 Maj 2025    Temat postu:

Ruski są w zdecydowanej większości skundlone i modyfikowane w celu uzyskania walorów użytkowych umożliwiających sensowną eksplantację. To powoduję że gotowe instalacje nie pasują, pomimo faktu że cała instalacja to trzy kable na krzyż. Instalacje trzeba robić samemu z kilku powodów.
Po pierwsze musi ona pasować do konkretnej konfiguracji motocykla.
Po drugie należy użyć przewodów o większych przekrojach, aby uniknąć spadków napięć i odpowiedniej długości co by ich nie naciągać, (te gotowce zwykle są robione po taniości z za cienkich i za krótkich przewodów).
Po trzecie robiąc samemu instalację należy pociągnąć dodatkową masę przewodami a nie korzystać z nadwozia jako masy, to zapobiega wielu dziwnym i trudno wykrywalnym awariom instalacji.
Po czwarte jak się samemu zrobi to w razie kataklizmu nie ma problemu z naprawą w trasie.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Strona 10 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin