| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:37, 25 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
Tego to ja nie wiem. + z akumulatora i +z alternatora mają być zwarte i zasilać stacyjkę. Po stacyjce ma być wzbudzenie, to jest na wzbudzeniu ma być prąd po wciśnięciu kluczyka. Ta instalacja jest bardzo prosta, żeby nie określić jej jako prymitywną.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Pią 21:29, 25 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
No to tak mam + z akuma po przez alternator do stacyjki
Wzbudzenie to jest to E na alternatorze i do mam podłoczone do ryglera pod ten sam znak potem plus na rygler z akumulatora i tyle |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:02, 25 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
| B3 na regulatorze to jest + po stacyjce. Powinien iść z bezpiecznika tego co idzie + na cewkę/zapłon. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Sob 17:00, 26 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
| Ino że ja mam elektroniczny rygler mechaniczny mam zepsuty |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:06, 26 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
Co to za jeden ten elektroniczny i jakie ma oznaczenia styków?
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Nie 10:32, 27 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
regler 333702
oznaczenia AK W + |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:27, 27 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
+ z alternatora idzie do akumulatora i na zasilanie stacyjki
+ z regulatora zasilany jest po kluczyku, tam gdzie zapłon
+ regulatora i alternatora nie mogą być zwarte na stałe!!!
Щ podpinasz do Щ
~ nie podpinasz
ЛК to lampka kontrolna, przez żarówkę do masy
Ot i cała tajemnica tego układu.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Pon 16:19, 28 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
| Dzięki sprawdzę i dam znać |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Śro 10:42, 30 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
+ z akumulatora idzie mi na stacyjka
Potem załączenie stacyjki+ idzie na alternator i dalej tylko do czujnika stopu
+ Na regulator po stacyjce mam
Tak mam to podpięte
Kontrolka ładowania jest ok
Tylko dalej gdy chodzi nie gaśnie po wyjęciu kluczyka
Ładowanie jest regulator dobry bo ładuje |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:13, 30 Kwi 2025 Temat postu: |
|
|
+ idący na alternator ma być z akumulatora, a nie po stacyjce.
Gdzie jest podpięty zapłon?
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 10:58, 01 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Aha czyli + ma być na stałe z alternatorem
A zapłon ma + po stacyjce załaczany |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 13:19, 01 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Wszystko działa
Dzięki za pomoc. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:15, 04 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Tu jest wszystko tak proste że musi działać. Wystarczy nie podpinać gdzie popadnie a zastanowić się chwilkę.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Nie 17:14, 04 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
| Tak tylko widocznie nowa instalacje nie pasuje w dodatku to k 750 z alternatorem bo taką kiedyś kupiłem. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4149 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:55, 04 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Ruski są w zdecydowanej większości skundlone i modyfikowane w celu uzyskania walorów użytkowych umożliwiających sensowną eksplantację. To powoduję że gotowe instalacje nie pasują, pomimo faktu że cała instalacja to trzy kable na krzyż. Instalacje trzeba robić samemu z kilku powodów.
Po pierwsze musi ona pasować do konkretnej konfiguracji motocykla.
Po drugie należy użyć przewodów o większych przekrojach, aby uniknąć spadków napięć i odpowiedniej długości co by ich nie naciągać, (te gotowce zwykle są robione po taniości z za cienkich i za krótkich przewodów).
Po trzecie robiąc samemu instalację należy pociągnąć dodatkową masę przewodami a nie korzystać z nadwozia jako masy, to zapobiega wielu dziwnym i trudno wykrywalnym awariom instalacji.
Po czwarte jak się samemu zrobi to w razie kataklizmu nie ma problemu z naprawą w trasie.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|