Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekładnia w dyfrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:14, 01 Mar 2011    Temat postu: Przekładnia w dyfrze

Witam,

jaka przekładnia w dyfrze jest lepsza 8 czy 9 a może 10?

Jaka jest różnica w użytkowaniu?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:31, 01 Mar 2011    Temat postu:

Do jakiego silnika? Solówka czy z wózkiem? Jaki rejon kraju?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:55, 01 Mar 2011    Temat postu:

MW 750 z balastem czyli wózkiem;-)
mazowsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 22:58, 01 Mar 2011    Temat postu:

Cytat:
MW 750 z balastem czyli wózkiem;-)
mazowsze

No to nie masz żadnego wyboru. Chyba, że w skrzyni.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 22:59, 01 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:12, 01 Mar 2011    Temat postu:

na allegro można zakupić do mw szybką 9 u mnie siedzi 8.
Ciekawi mnie jaka różnica jest podczas jazdy w terenie i czy większa ilość zębów na wałku nie powoduje obciążenia dla silnika podczas jazdy terenowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 23:21, 01 Mar 2011    Temat postu:

Masz napęd na kosz to zapomnij o temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:28, 01 Mar 2011    Temat postu:

rozumiem,
pytałem bo muszę wymienić całą przekładnię z wałkiem, niestety nadgryzł ją nie tylko ząb czasu ale i szpilka z zabieraka, która się nieco przemieliła.
Dzięki za podpowiedź bo prawie dałbym się podpuścić na 9.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:31, 02 Mar 2011    Temat postu:

9 / 35 bylo stosowame w sprzetach z wozkami, ale przez Niemcow i byly to o wiele lzejsze zestawy niz MW. Tez uwazam ze 8 ka bedzie dla ciebie lepsza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:19, 02 Mar 2011    Temat postu:

Gdzie można kupić przekładnię "9" w do dyfra z napędem na kosz?

Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Śro 6:20, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:53, 02 Mar 2011    Temat postu:

Merlin a Ty masz w "MW" napędem na koło kosza czy nie?
Nie napisałeś tego jednoznacznie.

Przełożenia "9" i "10" są dostępne do przekładni głównych gdzie nie ma przeniesienia napędu na koło kosza.

W dyferencjale (z napędem na koło kosza) występowało tylko przełożenie "8", chyba że coś się zmieniło stąd moje poprzednie pytanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:17, 03 Mar 2011    Temat postu:

Tak mam napęd na kosz.
raczej nigdy się nie zmieniło i powinna być 8, ale kiedyś spotkałem kolesia co przerobił sobie 9 do napędu. Jak to zrobił, zeby mu się to nie rozpadło nie wiem.
Pozostaje jeszcze drugie rozwiązanie, po prostu ściemniał (chyba najbardziej prawdopodobne). Ale wolałem się upewnić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:16, 04 Mar 2011    Temat postu:

Nawet jeśli istnieje przełożenie "9" do dyfrów z napędem koła kosza to nie widzę sensu stosowania go gdy ma się silnik dolnozaworowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:35, 04 Mar 2011    Temat postu:

Logika podpowiadała mi to samo, ale wolę zapytać się mądrzejszych ode mnie.
Nie sztuką jest sobie napytać biedy.
Dzięki za pomoc!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
granat




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:02, 05 Mar 2011    Temat postu:

Z opowiadań ludziów co mieli "9" w zaprzegu wiem ze po drodze taki zestaw jako-tako działa na niskich biegach, ale 4-bieg ciezko wrzucic, bo jakas górka i potrzeba redukcja, pozatym "sie grzeje" cokolwiek by to miało znaczyc, w solo jak najbardziej korzystne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin