Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaśka z 69r i brak pomysłów
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 22:15, 18 Lis 2013    Temat postu: Kaśka z 69r i brak pomysłów

Witam wszystkich posiadaczy K750tek. Przejdę do rzeczy. Wątek założyłem nowy, gdyż spędziłem juz kilka godzin czytając różne posty (moze z 30% Smile a i tak nie znalazłem odpowiedzi. Proszę więc wtajemniczonych o chociażby drobne pomysły. Kupiłem Kaśkę od gościa, miała być cudem, i jest,ale silnik niestety już nie. Po przejechaniu 20km moto zgasło, ledwo odpaliłem na pych. W domu już niestety nie, po próbie pchnięcia usłyszałem metaliczne dźwięki z prawego cylindra. Rozebrałem gażniki, przeczysciłem, przedmuchałem, iglica lewa na 2 od dołu, prawa na 3cim. Dodam, ze wczesniej odpalał ok, wkręcał się na obroty w miarę. Okazało się, że prawy pływak jest dziurawy i nie domyka zaworu.(gażniki k301) Za kilka dni dojdzie nowy pływaczek(od wsk-i-bo był taki poprzednio z zaworem kulkowym, w lewym gaźniku oryginalny z igliczką). Okazało się tez ze iskry nie ma na jednej swiecy. Świece dzis zamontowałem, po kilku próbach odpalił i chodził, jednak nie tak jak powinien, dalej twardo i troche dymił z prawego wydechu. NIe strzelał, ale tez nie reagował na manetke, chodził twardo ale na obrotach troche wyzszych od wolnych:-) Nie katowałem silnika i go wyłączyłem. Nie regulowałem gaźników, bo w sumie dobrze chodził. Czy pływak aż tak moze wpłynąć na prace prawego cylindra? Do próby na nowych świecach po prostu nalałem paliwa do zbiorniczka, gdzie był pływak. Kompresje ma w miarę, zakwasy od kopania przez pare dni już mi minęły. Teraz odpala, za 2-3-5 razem, ale nie tak łatwo i trzeba minnimalnie gaz trzymac bo gasnie. Plus te metaliczne klekotanie. I jeszcze jedno-po lewej stronie BYŁ opoźniacz, bo jest dźwigienka. Linki nie ma, nie wiem nawet gdzie powinien isc i jak sprawdzic, czy jest on ustawiony na stałe... To tyle na razie w moim pierwszym poście.... Mam nadzieję, ze mi wybaczycie, ale oczy zalewają mi się tak jak mój prawy gaźnik od szukania na forum... Normalnie to bym zaprosił znajomego mechaniora, ale jestem tu sam z moją Kaśką (mieszkam w UK)a angole niestety nie mają pojęcia o niczym. Chciałbym już wyjechać na miasto i narobić trochę szumu(mam wersję militarną z pełnym wyposażeniem, łącznie z granatami u boku) Pozdrawiam wszystkich i proszę o jakieś wskazówki. Mirek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:53, 18 Lis 2013    Temat postu:

Jak 20 km przejechales to naprawde cud hahahhaa.Przez takich mechaników co Ci to sprzedal sa pozniej takie opinie ze ruski nadaja sie do jazdy po piwo .
Zajrzyj do zaplonu jaki wogole jest czy mechaniczyny czy elektronik,jaka instalacja 6 czy 12V ,jaka cewka,zobacz zawory czy moze grzybek śrubki regulacji sie nie ulamal bo juz tez takie cos przerobilem.Ojjj duzoooooooooo pisania i trzeba zaczac od poczatku i ustawic wszystko po kolei.Ale skoro masz problem z okresleniem zaplonu itd to moze poszukaj jakiegos kolegi co ma pojecie i Ci pomoze bo tak to syzyfowe prace będą a moze byc zupelnie drobiazg.Moze kopcic jak ma za duzo paliwa albo plywak nie zamyka iglicy na odpowiednim poziomie i przelewa i wtedy nie bedzie chodzil i tez bedzie kopcil.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 23:08, 18 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 205
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 6:40, 19 Lis 2013    Temat postu:

Przez takich mechaników co Ci to sprzedal sa pozniej takie opinie ze ruski nadaja sie do jazdy po piwo .
Prawdę pisze Dawid..ruski to są kochane maszyny, ale najlepiej się sprawują jako zestaw do samodzielnego montażu...Trzeba rozebrać i samemu (z pomocą kolegów z forum min.)złożyć na dobrych częściach. Wtedy gra. Powodzenia!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 6:47, 19 Lis 2013    Temat postu: Re: Kaśka z 69r i brak pomysłów

hakin1 napisał:
Witam wszystkich posiadaczy K750tek. Przejdę do rzeczy. Wątek założyłem nowy, gdyż spędziłem juz kilka godzin czytając różne posty (moze z 30% Smile a i tak nie znalazłem odpowiedzi.


Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 1
Przeczytał: 6 tematów

Witamy kłamczuszka!
nie wiedziałem że mamy tylko 18 tematów. Szukaj na forum to znajdziesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3460
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 8:03, 19 Lis 2013    Temat postu:

Nie ma co sie przejmować. Granaty są? To wiesz co robić


Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 8:58, 19 Lis 2013    Temat postu:

Do KLAPEK1328..... nie taki klamczuszek, bo przed zarejestrowaniem sié strony przegladalem, a odwiedzane pokazuje dopiero po zalogowaniu Smile. Wczesniej wpisywalem tylko w google.
Dzis wieczorem zerkne na zaplon i prawy cylinder,zdejme pokrywe, dam znac. Instalacja 6V. Moto kupione "na odleglosc", bo inaczej sie nie dalo Sad i tak to wyszlo. A co z tym opoznieniem zaplonu, ktore bylo, a go nie ma? Pozdrawiam Mirek. (sorry za brak polskich znakow, ale w pracy nie mam mozliwosci pisania poprawnie z tego kompa)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2555
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 9:19, 19 Lis 2013    Temat postu:

Kup i PoTomek zapłon z cewką i daj sobie spokój z tym przyśpieszaczem.
Wyeliminujesz jeden problem, następnie kup gaźniki porządne i będziesz mógł rzucać granatami do cholernych kapitalistów!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 9:22, 19 Lis 2013    Temat postu:

hakin1 napisał:
Do KLAPEK1328..... nie taki klamczuszek, bo przed zarejestrowaniem sié strony przegladalem, a odwiedzane pokazuje dopiero po zalogowaniu Smile. Wczesniej wpisywalem tylko w google.
Dzis wieczorem zerkne na zaplon i prawy cylinder,zdejme pokrywe, dam znac. Instalacja 6V. Moto kupione "na odleglosc", bo inaczej sie nie dalo Sad i tak to wyszlo. A co z tym opoznieniem zaplonu, ktore bylo, a go nie ma? Pozdrawiam Mirek. (sorry za brak polskich znakow, ale w pracy nie mam mozliwosci pisania poprawnie z tego kompa)


Linka od przyspieszacza zaplonu idzie od dzwigienki do aparatu pod deklem na przodzie.Tu masz duzo linek:))) albo dorób z linki gazu jezeli masz regulacje wkręconą w aparat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 22:28, 19 Lis 2013    Temat postu:

O ludzie, dopiero wróciłem z garażu. To jest mój pierwszy Rusek, wiec zaczynam go dopiero poznawać. Szumu narobiłem z wyprzedzaniem zapłonu, a ja już go dawno nie mam, jest za to zapłon z cewką... Wziąłem się za sprawdzenie zaworów i pierscieni na tłoku, lewy w porządku, prawy niby też, bo go za cholerę nie mogłem zciągnąć przez wózek z boku.. Ale w prześwicie tłok z pierścieniami wydawał się ok( cylinder wyszedł prawie cały, ale zabrakło 2-3cm).Jutro go złożę do kupy, ale odkryłem też dużą dziurę w rurce doprowadzającej powietrze do lewego gaźnika. Jak złożę wszystko do kupy, pozaklejam dziury i wsadzę nowy pływaczek do prawego dam znać, bo teraz tylko głowę zawracam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 22:29, 19 Lis 2013    Temat postu:

Mam nadzieję, ze teraz juz mogę wkleić zdjęcie, bo wczesniej nie mogłem (mniej niz 3 posty Wink

Moje moto

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3460
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 23:02, 19 Lis 2013    Temat postu:

Brawo. Granaty sie zgadzają, a z cała resztą w tym marką i pojemnością znajdujesz sie w ciemnym otworze w okolicach okrężnicy. Może lepiej poczytaj. Dużo poczytaj.

Dużo za to coś dałeś?


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 23:03, 19 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Wto 23:18, 19 Lis 2013    Temat postu:

Piękna kaśka Laughing
proponuję odbezpieczyć granaty i nakryć siatką maskującą - wszak jest w komplecie Laughing

może wówczas będzie lepiej odpalać Wink

Powodzenia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2608
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:32, 19 Lis 2013    Temat postu:

To nawet koło Kaśki nie stało. Zdecydowanie łatwiej byłoby radzić gdybyś od razu napisał że masz Dniepra. W Dnieprze jest zupełnie inny aparat zapłonowy jak w Kaczce. Tu jest odśrodkowy i nie ma linki do ręcznego opóźniania.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 0:07, 20 Lis 2013    Temat postu:

Ooooooooooo kaska jak marzenie:))))cud malina.Teraz juz wiem dlaczego 20km zrobila:)))

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 0:10, 20 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 6:19, 20 Lis 2013    Temat postu:

corsar napisał:
Piękna kaśka Laughing

coś mnie ominęło? Very Happy

corsar napisał:
proponuję odbezpieczyć granaty i nakryć siatką maskującą


powinno rozwiązać problem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin