Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka opona
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chelm/Pittsburgh

PostWysłany: Śro 2:31, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Ja z kolei zalozylem kartoflaki 400/19 tylko trzeba cisnienia w oponach pilnowac bo inaczej beda trzec o wachacz. W blocie czy sniegu ida jak burza.Lepiej brnalem przez bloto niz kolega uralem z napedem na wozek na nowych oponach . Na asfalcie troche glosne. Motocykl sie w nich lepiej prezentuje tez, wedlug mnie oczywiscie. Ale gorzej sie jezdzi jesli chce sie wozek w powietrze poderwac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chelm/Pittsburgh

PostWysłany: Śro 2:42, 03 Kwi 2013    Temat postu:

A i jeszcze jedno.Na kartoflakach inaczej sie rusza . Zaprzeg ciagnie z miejsca. Asfalt czy droga gruntowa, bez znaczenia. Za to przy hamowaniu trzeba uwazac zeby znaku stopu nie przejechac. Trzeba mocno hamulce cisnac aby kola zblokowac jesli sie to kiedys uda zrobic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 22:40, 18 Sty 2014    Temat postu:

Witam.A jakie opony polecacie do solówki na asfalt?dyfer 9
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:54, 18 Sty 2014    Temat postu:

Szosowe, Haidenau lub Mitas.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 0:34, 19 Sty 2014    Temat postu:

A rozmiary?zawsze zakładałem 3,50 z przodu , ewentualnie 3,25 a z tyłu 3,75.....ale to były inne czasy i zakładało sie to sie znalazło w garazu....
No i od razu pytanie o bieznik?bo z tego co sie bardzo wstepnie orientowałem to mitas ma ich kilka rodzajów....
mam plana na wiosne zrobic sobie taka krótka wycieczke ....tak z 1,5 tys w ta i z 1,5 tys z powrotem wiec interesuje mnie opona głownie na asfalt....


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Nie 0:51, 19 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Nie 22:16, 19 Sty 2014    Temat postu:

Do solówki fajne są ,, hajdenałki" k 34 przód i tył k37 19x4.0
ładne oponki i mięsiste"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pon 13:39, 20 Sty 2014    Temat postu:

A eksperymentował ktos z rozmiarami?wezsza przód szersza tył?czy obie jednakowe?ciekawe jaki ma to wpływ na prowadzenie?i na składanie sie w winklach?oczywiscie mowa cały czas o solówce na asfalcie...no pytanie jeszcze jak z przyczepnoscia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:16, 20 Sty 2014    Temat postu:

Nie kombinuj z szerokimi. Trudno montuje się koła do motocykla, o tylną zaczyna ocierać wałek a dodatkowo na wąskiej feldze zawija się co ma zły wpływ na prowadzenie. 3.50 lub 3.75 dobrze pasują, 4.0 to już przesada ale jeszcze udaje się zamontować.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pon 23:01, 20 Sty 2014    Temat postu:

Ostatnie pytanie...jednakowa szerokosc z przodu i tyłu czy wezsza przód a ciut szersza tył?np. 3.50 przód a 3.75 tył ?no bo tak jak napisałes wczesniej szerszej z tyłu nie ma sensu zakładac....tylko własnie niewem co z przodem...tez 3.75 czy jednak cos wezszego i jaki ma to wpływ na prowadzenie, składnie sie w zakrety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:04, 20 Sty 2014    Temat postu:

Nie ma znaczenia.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 23:14, 20 Sty 2014    Temat postu:

Kolego Organizator ,skoro planujesz wycieczke po 1,5 tys, km w jedną stronę to może dobre będa Mitasy żużlowe, zetniesz bieznik i będzie git.A czym Ty chcesz jechać w taką trase bo nie moge znależć takowej informacji, Dnieprem ,Kaśką ,Uralem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pon 23:24, 20 Sty 2014    Temat postu:

m-72 z silnikiem dniepra, skrzynia urala ze wstecznym, dyfer 9, silnik sie własnie składa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:36, 20 Sty 2014    Temat postu:

Żużlowe są do żużla i na asfalt się nie nadają. Zwłaszcza w solówce są niebezpieczne! Ten bieżnik wody nie odprowadza bo nie jest do tego przewidziany. Podobnie ślizga się po gorącym asfalcie za to zostawia na nim piękne sznyty, podobnie jak i na kierowcy jak w zakręcie do rowu wpada. W tym wypadku opona taka działa dokładnie tak samo jak gumka do mazania.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pon 23:43, 20 Sty 2014    Temat postu:

niechce nikogo obrazac, ale jak bym brał pod uwage opony zuzlowe to nie zadawał bym tylu i takich pytan na tym forum, tylko po prostu je kupil...albo zostawił te które mam założone jeszcze z lat 80- tych....mysle ze efekt byłby podobny....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 0:06, 21 Sty 2014    Temat postu:

Sory ,ale napisałem tak celowo ,bo nigdzie nie znalazłem info o Twoim moto i czym masz zamiar jechać w taką trase.Gdybyś się przedstawił/a takie są zasady/ co masz , co planujesz to inna bajka.A tak wskoczyłeś na forum i od razu pytanie!!!, a kto pyta ? ,skąd jest ? co posiada itd.Cyrograf ja wiem ze te opony są z gównolitu i tylko na żużel i na szutry.Ale może kolega zrozumie swój błąd, i nie pisze tego złośliwie.Zauważyłem że kolega reprezentuje firme przewozową co nie oznacza że takich osób zasady na kolyaska nie obowiązują,i tego też nie pisze aby dogryzć tylko tak informacyjnie.Pozdr. kolege zza miedzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin