Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dniepr połączenie gaźnik - głowica.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 16:30, 08 Sty 2016    Temat postu: Dniepr połączenie gaźnik - głowica.

Przyszedł czas na wywalenie starych gaźników i zamontowanie k68. Jednak chyba przyszedł też czas na pierwsze zderzenie z ukraińską jakością. Odkręciłem gaźniki, zwaliłem stare uszczelki, lekko podczyściłem otwór, do którego przykręca się gaźnik w głowicy po czym przejechałem palcem i wyczułem na lewej głowicy, że jest bardzo nierówna powierzchnia. Gdy macam palcem to wyczuwam taki jakby pagórek w jednym miejscu. Mimo, że fachowiec ze mnie żaden to domyślam się, że lewe powietrze będzie łapać.
W związku z tym mam pytanie, czy jest możliwość zastosowania jakichś miękkich uszczelek aby te nierówności wyłapały i czy w ogóle da się to w ten sposób uszczelnić? Myślałem o takich uszczelkach w płynie co po wyschnięciu są jak plastelina, taki niby sylikon. Czy raczej zostaje zwalanie głowicy i na frezarkę?
Przyznam, że chciałem nim trochę pojeździć zanim zacznę remont kapitalny silnika. Ale z lewym powietrzem to się nie uda niestety.


Ostatnio zmieniony przez grigorius dnia Pią 16:31, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 17:13, 08 Sty 2016    Temat postu:

Wyrównaj ile sie da plaskim pilnikiem jak nie masz innych mozliwosci i kup te grube uszczelki z aukcji .Czsaami nie rob szlifierka bo popsujesz.
Powrót do góry
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Pią 23:56, 08 Sty 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Wyrównaj ile sie da plaskim pilnikiem jak nie masz innych mozliwosci i kup te grube uszczelki z aukcji .Czsaami nie rob szlifierka bo popsujesz.


Jak drobnym pilnikiem pojeździsz dłużej po amelinium to pilnik będzie do wyrzucenia bo miekki stop zapcha weń rowki;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 6:47, 09 Sty 2016    Temat postu:

Shocked Pilnik się czyści przy pomocy zwykłej ręcznej szczotki drucianej. Zgodnie z rowkowaniem w dwie strony.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 7:33, 09 Sty 2016    Temat postu:

Jestem w stanie poświęcić pilnik na rzecz choćby kilku przejażdżek. Wink Dziś będę próbował, zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 19:22, 09 Sty 2016    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Shocked Pilnik się czyści przy pomocy zwykłej ręcznej szczotki drucianej. Zgodnie z rowkowaniem w dwie strony.
Wojtek


Dokladnie tak Smile))))
Powrót do góry
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 20:22, 09 Sty 2016    Temat postu:

Zrobiłem dziś próbę przykręcając do głowicy redukcję uprzednio montując tą grubą uszczelkę termiczną z allegro. Po dokręceniu na maksa sprawdziłem szczelinomierzem i w jednym miejscu wchodzi w szczelinę między uszczelką a głowicą blaszka 0,15mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BALON




Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna

PostWysłany: Sob 20:42, 09 Sty 2016    Temat postu:

To wypełnij nierówności odrobiną sylikonu/ pasty uszczelniającej i będzie dobrze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:48, 09 Sty 2016    Temat postu:

Nie będzie dobrze! Paliwo rozpuści. To trzeba wyrównać. Prawdopodobnie przez zbyt mocne dokręcenie zdeformowałeś redukcję. Odkręć i przyłóż do szyby w celu sprawdzenia. Prostowanie odradzam, pozostaje planowanie.
Wojtek

W ostateczności zamontuj dwie uszczelki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 8:51, 10 Sty 2016    Temat postu:

Nie nie, jeszcze nic nie robiłem tylko przykręciłem redukcję z uszczelką w celu zmierzenia szczelinomierzem jakie dziury powodują te nierówności w miejscu przykręcenia gaźnika i wyszło 0,15mm. Teraz zamierzam pobawić się trochę pilnikiem i też ostrożnie bo jak się domyślam machając na oślep mogę jeszcze bardziej popsuć niż poprawić Wink. Redukcje są proste a Białorusin widać było ratował się 3 uszczelkami wymazanymi silikonem. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 14:31, 10 Sty 2016    Temat postu:

Jedne redukje sa idealne rowne a drugie porazka na maxa bo krzywe nierowne itd dlatego zawsze je planuje i jest iglaaaaaaaaaaa.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin