Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 20:55, 05 Sie 2012 Temat postu: Czy warto toto kupić ? |
|
|
Czołem!
Motocykl w stanie tak jak na zdjęciach, wiadomo tylko że silnik stoi oraz że bliżej nieokreślony czas garażował pod chmurką. Sprzęt ma mi ściągnąć zza wschodniej granicy znajomy, cena 2tys i do oclenia. Decyzja o kupnie ma zapaść tylko na podstawie powyższych informacji, więcej nie będzie. Ruska chcę zrobić na stary styl, więc rogata kiera, żółwiki i może siodła od emki w perspektywie. Na moje oko jest to model z końca produkcji, ale dopiero raczkuję w temacie. Moje pytanie czy warto brać za tą kasę i ile tak na prawdę jest w niej z kaśki.
[img]http://postimage.org/image/4qowem70r/[/img]
[img]http://postimage.org/image/rl0oqbgid/[/img]
[img]http://postimage.org/image/jvplpvkln/[/img]
[img]http://postimage.org/image/rnph632pd/[/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:31, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak za 2 tys to okej.
Chociaż nie wiem czy jest sens postarzać ten model |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 11:55, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Sprzęt wreszcie u mnie, okazało się, że to Dniepr MT 9 1972r., silnik od kaśki. Sądzę, że nie wygląda to źle, podłoga w koszu bez dziur i nie przegnita, silnik jednak się kręci, świece bez problemu wykręciłem i w środku nie widać syfu. blachy w miarę, najgorzej tylny błotnik, ale nie ma co narzekać. Lakier wydaje się być oryginalny zielony, nawet fabryczne szparunki można dostrzec. Z tego co zauważyłem, to nie ma pokrywy aparatu zapłonowego, tłumiki wydumki, brak siedzenia w koszu. Zastanawiam się, czy nie spróbować odpalić, bo nawet olej w silniku jest, tylko jakiś rzadki, ale w gaźnikach syf i woda oraz brak jednego przewodu do aku. Oceńcie koledzy fachowym okiem czego tu jeszcze brak oraz na ile jest to zbieranina z różnych moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 12:24, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się. Robiłbym oryginał - całkiem fajny materiał... Nie chcesz sprzedać owiewki przód? |
|
Powrót do góry |
|
|
TIR
Dołączył: 30 Kwi 2012 Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Sob 12:40, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tak dumam czy to nie jest Mt9 tylko z silnikiem od K750 a za tą kase to bym brał bez zastanowienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 15:16, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
rider41 napisał: | Sprzęt wreszcie u mnie, okazało się, że to Dniepr MT 9 1972r., silnik od kaśki. |
TIR - to nas zaskoczyłeś!
rider41: sprzet fajny czekamy na sprawozdania z remontu podparte foto |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 19:59, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Owiewkę i te paskudne kierunki już zdemontowałem, jeśli jesteś zainteresowany klapek, to wyślę Ci foto na pw.
Napiszcie czy ta skrzynia u mnie jest ze wstecznym i jaką mam ramę (krótka?), bo nie potrafię tego odróżniać. Na ścianie kosza za oparciem od strony motocykla są 2 uchwyty, takie haczyki z blachy - cóż to?
Ostatnio zmieniony przez rider41 dnia Sob 20:06, 15 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 486 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 20:09, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Skrzynia ze wstecznym,długa rama ,uchwyty do pompki. Z tą owiewką to bym się tak nie rozpędzał ,teraz ci się nie podoba a za rok będziesz szukał tym bardziej że jest kompletna,ale zrobisz jak chcesz.
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Sob 20:14, 15 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 20:27, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Hej!
Prace powoli, ale jednak postępują. Sprzęt już połowicznie w proszku. Zdziwiło mnie, że lakier fabryka położyła na gołą blachę, a dotrwał do tych czasów. Z ciekawostek - oba korbowody wyglądają na lekko krzywe w stronę przednią. W silniku było nieco wody i prawy korbowód pokrył nalot rdzy. Jeden pierścień występował pod postacią kilku kawałków, tak więc dobrze, że nie odpaliłem silnika. W skrzyni około szklanki wody i tyleż samo rzadkiego oleju. Póki co nie musiałem przecinać żadnej śruby, jedynie 3 się zerwały a reszta, zwłaszcza cylindry i skrzynia dość gładko poszły. Problem na razie stanowi mocno zapieczona ośka koła przedniego, która ani drgnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:08, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
rider41 napisał: | Problem na razie stanowi mocno zapieczona ośka koła przedniego, która ani drgnie. |
Zapewne o tym wiesz że tam jest lewy gwint... |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 0:38, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli jeszcze jest . I kontra na lewej goleni . Obejrzyj dobrze gwinty w pokrywie dyfra - 4 otwory tam gdzie nachodzi wachacz . Te śruby nie wygladają dobrze , moze być zerwany gwint . |
|
Powrót do góry |
|
|
|